Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pedagoga loma tikumisko vērtību veidošanā vecākā vecumposma bērniem pedagoģiskajā procesā

     

    Term Papers57 Pedagogy

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,65 (17%)
Discounted price*:
17,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:167334
Evaluation:
Published: 07.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Vērtības padagogu, psihologu un filazofu atziņās    8
1.1.  Tikumisko vērtību raksturojums    8
1.2.  Tikumisko vērtību izpratnes veidošanās vecākās pirmsskolas vecuma bērniem    11
1.3.  Pieaugušā loma tikumisko vērtību veidošanā    20
1.4.  Audzināšanas metodes pedagoģiskajā procesā    24
2.  Literāro darbu izmantošanas iespējas tikumisko vērtību izpratnes veidošanā    29
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    29
2.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    32
2.3.  Grupas raksturojums pētījuma beigās    49
  Secinājumi    52
  Literatūras un citu avotu saraksts    54
  Pielikumi    56
Extract

Secinājumi
Pētījumā iegūtie dati ļauj izteikt vairākus pedagoģiskos secinājumus.
1. Mūsdienās par sabiedrības galveno attīstības nosacījumu vajadzētu izvirzīt garīgi bagātīgas personības veidošanu caur tautas tradīcijām un daiļliteratūru, attīstīt bērnā vispārcilvēciskās īpašības.
2. Tikumiskās audzināšanas uzdevums sniegt zināšanas par tikumību, kā arī veidot bērna paša vajadzības un motivācijas sfēru, izraisot viņā iekšējo aktivitāti, pamatojoties uz bērna vajadzībām un pārdzīvojumiem.
3. Vecākā vecumposma bērni, 5-7 gadi, ir periods, kad vislielākais uzsvars ir jāliek uz bērna vērtību apzināšanu un to izkopšanu. Tas ir socializācijas sākumposms, kad bērns iekļaujas kultūras un vispārcilvēcisko vērtību pasaulē, kad veidojas attiecības ar sava vecuma vienaudžiem un līdzcilvēkiem. Veidojas bērna attieksme pašam pret sevi, pret dabu. Notiek seviss izzināšanas process un labākais laiks tikumiskās vērtības izpratnes veidošanā.
4. Pedagoga prasme veidot saskarsmi ar bērniem un bērna audzināšana ģimenē- ir tikumiskās audzināšanas pamats. Pedagoga galvenais uzdevums, ar jēgpilnu pedagoģisko darbību iepazīstināt bērnus ar vispārcilvēcisko vērtību nozīmi, ielikt stingrus pamatus vērtību izpratnē bērna turpmākajai dzīvei. Kā arī vecākiem būtu jāņem vērā, ka bērna attīstību un izpratni par tikumiskajām vērtībām ietekmē ģimenē valdošais gars un audzināšanas stils, gan arī lietu vide, kurā bērns ikdienas uzturas

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,03 €
Work pack Nr. 1355602
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pedagoga loma tikumisko vērtību veidošanā vecākā vecumposma bērniem pedagoģiskajā procesā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/167334

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register