Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427173
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.08.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Analītiskā daļa    9
1.1.  Uzņēmuma personāla motivēšanas būtība un mērķi    9
1.2.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums un organizatoriskā struktūra    12
1.3.  Motivācijas raksturojums    16
1.4.  Uzņēmuma SVID analīze    18
2.  Projekta daļa    22
2.1.  Personāla vadības loma uzņēmumā    22
2.2.  Personāla struktūras analīze    24
2.3.  Personāla vadības procesa galvenās problēmas un cēloņi    26
2.4.  Darbinieku viedokļu pētījums motivācijas jautājumos, izmantojot A.Maslova teoriju    31
2.5.  Motivēšanas sistēmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā    36
2.6.  Atalgojums kā motivācija uzņēmumā “A”    40
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    48
  Pielikumi    50
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba autore izvirza, no kvalifikācijas darba, sekojošus secinājumus:
1. Regulārs darbs ar darbiniekiem, vadības akceptēts noteikts laiks, kuru izmantot darbā ar darbiniekiem, lai rastu iespēju izzināt katra darbinieka vajadzības.
2. Regulāras apmācības pārdošanas vadītājiem, lai tālāk savas zināšanas nodotu darbiniekiem un tos spētu jebkurā brīdi apmācīt.
3. Pašdisciplīna, vismaz reizi pusgadā paanalizēt datus, aprunāties ar darbiniekiem, kas šādā veidā sniegs labāku komunikāciju starp darbinieku un uzņēmuma vadītāju.
4. Uzņēmuma vadītājam vai īpašniekam ir jāspēj saprast, ka vislielākais motivātors darbiniekam būs alga.
5. Darbinieki ir atšķirīgi un to motivēšana ir atšķirīga, tāpēc katru darbinieku izanalizēt un atrast efektīvāko motivēšanas sistēmu.
6. Lai uzņēmums sasniegtu izvirzītos mērķus, svarīgi ir apzināties uzņēmuma vājās un stiprās puses, veikt uzņēmuma personāla SVID analīzi.
7. Uzņēmuma personāls nav apmierināts ar uzņēmuma vadības attieksmi.
8. Lai izvēlētos kādu no motivēšanas pieejām, ir nepieciešams pārzināt un izprast visas motivēšanas teorijas, lai precīzi izvēlētos konkrētai situācijai atbilstošāko.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1387144
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register