Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:978004
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Saturs    5
1.  Motivācijas skaidrojums    6
1.1.  Motivēšanas teorijas    9
1.2.  Atalgojuma nozīme motivēšanā    16
1.2.1.  Monetārais atalgojums    16
1.2.2.  Nemonetārais atalgojums    20
2.  Uzņēmuma raksturojums    25
2.1.  Uzņēmuma vispārējā informācija    25
2.2.  Uzņēmuma personāla vadība    27
3.  Sia Carat darbinieku apmierinātības aptauja    34
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliografisko norāžu saraksts    50
Extract

Ievads
Personāla motivēšana kā būtisks uzņēmuma veiksmīgas darbības nosacījums ir atzīts jau sen. Tie uzņēmumu vadītāji, kas neapzinās personāla motivācijas nozīmi un uzmanību pievērš tikai produkcijai, ir spiesti atzīt, ka lai sasniegtu augstus rezultātus nepietiek ar unikālu produktu vai pakalpojumu,bet ir jābūt pareizi motivētiem darbiniekiem, kas spēj šo produktu vai pakalpojumu sniegt klientiem.
Šodien uzņēmumi darbojas strauju pārmaiņu laikā un nemitīgās konkurences pieaugums un spiediens uz uzņēmumu, liek izvirzīt un sasniegt jaunus un augstākus mērķus, kā rezultātā uzņēmuma vadība sāk meklēt risinājumus un arvien biežāk, risinājums tiek atrasts personāla motivēšanā, lai sasniegtu uzņēmuma kopīgos mērķus.
Pētījums tiks veikts mediju aģentūrā Sia Carat, kur darba autors izgāja praksi. Uzņēmuma vadība ar intresi piekrita motivācijas sistēmas pētījumam savā uzņēmumā, atzīstot, ka pastāvošajā sistēmā ir iespējas uzlabojumiem.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt Sia Carat motivācijas sistēmu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidei.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi ir noteikti vairāki darba uzdevumi;
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu teorētisko pamatojumu
• Iepazīties ar uzņēmumu (vēsturi, struktūru, personāla politiku)
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu uzņēmumā
• Veikt personāla apmierinātības aptaujas rezultātu analīzi
Pētījuma problēma ir nepilnvērtīga motivācijas sistēma uzņēmumā.
Bakalaura darba pētījuma obejkts ir motivēšanas sistēma mediju aģentūrā.
Pētījuma priekšmets šim darbam ir mediju aģentūras Sia Carat personāla motivēšanas sistēma.
Bakalaura darba mērķa uz uzdevumu sasniegšanai pielietotas sekojošas metodes;
• Literatūras analīze
• Darbinieku anketēšanas datu analīze
Bakalaura darba hipotēze; „Uzņēmuma motivācijas sistēma nespēj pilnībā apmierināt uzņēmuma darbinieku vēlmes un vajadzības”
Bakalaura darba pētījuma periods : no 2009. gada februāra līdz 5. jūnijam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register