Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbība bērna uzvedības prasmju veidošanā

     Evaluated!

    Term Papers109 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:930731
 
Evaluation:
Published: 23.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 57 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    5
1.  Bērnu uzvedības prasmju pirmsskolā veidošanās veicināšanas problēma psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    9
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērnu vispārīgs raksturojums    10
1.2.  Uzvedība, tās jēdziens un būtība    23
1.3.  Uzvedība pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā    26
2.  Pedagoģiskās sadarbības problēma psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    46
2.1.  Pedagoģiskās sadarbības būtība, veidi, līmeņi    47
2.2.  Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības mērķi, uzdevumi un organizēšana    50
2.3.  Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības saturs un formas    54
2.3.1.  Ģimenes kā sadarbības partnera raksturojums    60
2.3.2.  Skolotāja sadarbība ar vecākiem    67
3.  Bērna uzvedības prasmju veidošanās veicināšanas pieredze Ludzas pilsētas speciālajā pirmsskolas izglītības iestādē „Rūķītis”    72
3.1.  Pētījuma raksturojums    72
3.2.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    74
  Secinājumi    99
  Izmantotās literatūras saraksts    103
  Pielikumi    106
Extract

Izglītība, kā sistematizētu zināšanu un prasmju ieguves attieksmju veidošanās process un rezultāts, ir viena no cilvēku darbības svarīgākajām nozarēm, bez kuras nav domājama sabiedrības attīstība.
Viena no galvenajām izglītības pakāpēm ir pirmsskolas izglītība. Pirmsskolas izglītība ir bērna attīstīšana, mācīšana no dzimšanas līdz skolu gaitu sākumam. Par to, lai bērns pirmsskolas vecumā būtu izglītots, atbild ģimene. UNESCO starptautiskās komisijas „Izglītība divdesmit pirmajam gadsimtam” ziņojumā atzīts, ka „izglītība ir arī sociāla pieredze, caur kuru skolēni izzina sevi, attīsta starppersonu prasmes un iegūst pamatzināšanas un prasmes. Šai pieredzei ir jāsākas agrā bērnībā, dažādās formās atkarībā no situācijas, bet vienmēr ar ģime4nes un vietējās kopienas līdzdalību”[1,14].
Šodienas sociālās izmaiņas, prakse, zinātniskās atziņas prasa pārveidot pieeju pirmsskolas audzināšanai. Pirmsskolas audzināšanas turpmākās darba problēmas aplūkojamas visas izglītības pārveides kontekstā, kur bērnudārzs un pilnvērtīga bērna audzināšana un attīstīšana mājas apstākļos ir pamats, uz kura veidojama tālākā bērna izglītošana. Pirmsskolas izglītības mērķis ir attīstīt bērna aktivitāti (ētiski askētisko, intelektuālo, fizisko), veidojot iekšējo vēlmi izzināt apkārtējo pasauli un apgūt pieaugušo radīto pieredzi [2,2].…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1151584
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register