| Nr. |
Chapter |
Page. |
| |
Apzīmējumu saraksts |
5 |
| |
Ievads |
6 |
| 1. |
Pirmsskolas izglītības iestādes darbības teorētiskie aspekti |
9 |
| 1.1. |
Pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība ar vecākiem |
10 |
| 1.2. |
Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja vispārīgās funkcijas |
17 |
| 1.3. |
Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja administratīvās funkcijas |
22 |
| 1.4. |
Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja sadarbību veidi un funkcijas |
24 |
| 1.5. |
Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja un vecāku sadarbības veidi un funkcijas |
28 |
| 2. |
Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja veiksmīgas sadarbības veidošanas priekšnoteikumi |
36 |
| 2.1. |
Teorētiskās daļas secinājumi |
40 |
| 3. |
Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja sadarbības veidošanas praktiskie aspekti. |
41 |
| 3.1. |
Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja un vecāku sadarbības modeļi |
43 |
| 4. |
Praktiski pētnieciskā darba rezultāti |
53 |
| 4.1. |
Praktiskās daļas secinājumi |
59 |
| |
Diskusija |
60 |
| |
Nobeigums |
61 |
| |
Izmantotā literatūra un avoti |
63 |
| |
Pielikumi |
67 |
| 1.pielikums. |
Praktiski pētnieciskā darba anketas vecākiem |
67 |
| 2.pielikums. |
Anketēšanas rezultāti diagrammās |
71 |