Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:323564
 
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
1.1.  Rūpniecības nozares raksturojums    56
1.2.  Tirdzniecības nozares raksturojums    58
1.3.  Nozares pievilcīgums    61
2.  Uzņēmuma SIA „Skābardis    63
2.1.1.  Uzņēmuma apraksts    64
2.1.2.  Uzņēmuma produktu raksturojums    74
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    91
2.3.  SIA „Skābardis    99
2.4.  Uzņēmuma mērķu hierarhija shēma    100
3.  Uzņēmuma SWOT analīze    102
4.  Uzņēmuma SIA “Skābardis    105
  Ievads    114
  Izmantotās literatūras saraksts    115
  Nozares un tirgus raksturojums    56
  Secinājumi un priekšlikumi    109
Extract

Preces (produkta) virzīšana tirgū ir viens no svarīgākajiem mārketinga kompleksa jeb mārketinga mix elementiem (prece, cena, vieta, virzīšana), kurš ir orientēts uz tirgu un pircējiem tirdzniecības apjoma palielināšanas nolūkā un izpaužas kā komunikācijas process starp uzņēmumu un tā esošajiem, kā arī potenciālajiem klientiem.1
Veicināšana, virzīšana (promotion) - tā ir ikviena uzņēmuma darbība, ko izmanto uzņēmums, lai informētu, pārliecinātu vai atgādinātu par savām precēm, pakalpojumiem vai par pašu uzņē­mumu.2
Ar preču virzību saprot jebkuru paziņojuma formu, ko izmanto pircēju informācijai, pārliecināšanai vai atgādināšanai par savām ražotajām un piedāvātajām precēm, pakalpojumiem, idejām, sabiedrisko darbību vai ietekmi uz sabiedrību.3
Tātad preču virzīšana ir darbību kopums, kas veicina preču kustību no ražotāja pie patērētāja.
Preču virzībai izmanto mārketinga kompleksu (promotion mix), kurā ietilpst:
reklāma (advertising)
sabiedriskās attiecības (public relation, RP)
personālā pārdošana (personai, face-to-fa.ce, selling)
pārdošanas stimulēšana, veicināšana (sales promotion)4
Reklāma ir pieskaitāma pie netiešās pārdošanas. Tā izceļ firmas preci vai pakalpojumu un ietekmē lielu cilvēku auditoriju. Reklāma parasti ir saistīta ar masu informācijas līdzekļiem.
Sabiedriskās attiecības jeb netiešā reklāma (sabiedriskās domas ietekmēšana) ir bezmaksas reklāma, ko sniedz avīzes, žurnāli, TV raidījumi, rakstot vai ziņojot par kādu firmu, preci vai pakalpojumu. Šāda veida informācijai cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai. Tāpēc daudzas lielas firmas pievērš uzmanību attiecībām ar presi un izveido speciālas nodaļas, kas ar to nodarbojas.5
Personālā jeb tiešā pārdošana (personal selling) atšķiras no iepriekšējiem veidiem, kas ir pieskaitāmi pie netiešās pārdošanas, ar to, ka pārdevējs tieši pārliecina pircēju izdarīt pirkumu. Var teikt, ka preci vai pakalpojumu ieliek tieši pircēja rokās.6
Pārdošanas stimulēšana, veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu. Pārdošanas veicināšanā saistīta ar paraugu izdalīšanu bez maksas, atlaižu kuponiem, preču izstādēm, preču lietošanas demonstrējumiem, sacensību vai spēļu organizēšanu.7
8Katram virzīšanas veidam ir priekšrocības un trūkumi. Parasti uzņēmumi kombinē dažādus virzīšanas veidus. Virzīšanas veidu salīdzinājums ir parādīts 1.1.tabulā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register