Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:723937
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Preču virzības pasākumu kompleksa vēsturiskā attīstība    6
2.  Virzīšanas tirgū būtība    10
2.1.  Reklāma    15
2.2.  Preču realizācijas stimulēšana    22
2.3.  Sabiedriskās attiecības    26
2.4.  Personiskā apkalpošana    30
3.  Likumdošanas aktu prasības Mārketinga komunikācijām    33
3.1.  Mārketinga komunikāciju saturs    33
3.2.  Ierobežojumi mārketinga komunikācijām    34
3.3.  Mārketinga komunikāciju izvietošana    36
4.  Pētījumu metodoloģija    37
5.  Uzņēmuma „X” darbības analīze un attīstības iespējas    39
5.1.  Patērētāju aptaujas rezultātu analīze    39
5.2.  Uzņēmuma „X” aptaujas datu analīze    44
5.3.  Uzņēmuma „X” SVID analīze    47
5.4.  Uzņēmuma „X” preču pārdošanas veicināšanas stratēģija    54
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Literatūras un informācijas avotu saraksts    64
  Pielikumi    67
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Mārketinga komunikāciju kompleksu veido četri savstarpēji saistīti elementi – reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, kā arī personiskā apkalpošana, kuri nemitīgi mainās, mainoties apmeklētāju vajadzībām.
• Aptaujā sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu apmeklētājiem tika noskaidrots, ka visvairāk patērētāju izvēli ietekmē citu klientu rekomendācijas, kā arī dažādas akcijas un atlaides, bet kā visuzticamākie informācijas avoti tiek minēti rekomendācijas un raksti žurnālos.
• Kā stiprās uzņēmuma “X” puses var minēt atmosfēru, cenu un ēdienu kvalitāti, bet atrašanās vieta un darba laiks tiek uzskatītas par vājajām pusēm.
• Visvairāk apmeklētāju uzņēmumā iegriežas reizi dienā pusdienās iztērējot no 1.50 – 2.50Ls, bet tikai 4% uzņēmumu apmeklē katru dienu iztērējot 2.50Ls;
• Uzņēmumā “X” tiek pielietotas vājas mārketinga aktivitātes neizmantojot nevienu no patērētāju izvēli visvairāk ietekmējošajiem faktoriem;
• Pielietojot izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju plānotais vidējais apmeklētāju skaita palielinājums ir no 650 - 783 apmeklētāji dienā, no kā var secināt, ka stratēģijas mērķis ir sasniegts;
• Īstenojot autores izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju uzņēmums „X” ieguldot 16 tūkstošus, palielinās ienākumus par 177 tūkstošiem;
• Katram sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam vajadzētu, sakomplektēt un pielietot visas četras metodes produktu virzīšanai, lai panāktu maksimālu apmeklētāju piesaistīšanas un noturēšanas rezultātu;
• Tā kā citu klientu rekomendācijas tiek minētas gan kā uzticamākais, gan kā izvēli visvairāk ietekmējošais faktors, tad viesmīlības uzņēmumiem vajadzētu nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu, izmantojot personisko apkalpošanu, kuru uzņēmuma klienti ieteiktu citiem;
• Uzņēmumam būtu ieteicams izmantot vairāk mārketinga aktivitātes, kas ir saistītas ar cenu samazinājumiem, tādā veidā veicinot apmeklētāju skaita palielināšanos, kas ievērojami palielinās ienākumus minimāli samazinot peļņu;
• Tā kā uzņēmumā „X” katru dienu mainās ēdienkarte, būtu ieteicams izmantot laimīgās stundas, lai veicinātu visu ēdienu pārdošanu līdz dienas beigām.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1359683
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register