Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129872
 
Evaluation:
Published: 13.12.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  LITERATŪRAS APSKATS    7
1.1.  Pašreizējās situācijas izvērtējums ēdināšanas jomā Latvijā un Baltijā    7
1.2.  Ēdināšanas pakalpojums un tā vērtības    10
1.2.1.  Kvalitatīvs ēdināšanas pakalpojums mūsdienās    10
1.2.2.  Ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija    15
1.2.3.  Materiālās un nemateriālās vērtības    17
2.  PĒTĪJUMA OBJEKTS UN METODES    20
2.1.  Pusdienu restorāna ,,Otto” raksturojums    20
2.2.  Pētījuma metodes un metodika    22
2.2.1.  Aptaujas metode    23
2.2.2.  Eksperta atzinuma metode    24
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI UN TO ANALĪZE    25
3.1.  Pusdienu restorāna „Otto” viesu anketēšanas rezultāti un to analīze    25
3.2.  Pusdienu restorāna „Otto” personāla anketēšana rezultāti un to izvērtējums    29
3.3.  Intervija ar pusdienu restorāna „Otto” valdes pārstāvi Rudīti Neibergu    31
3.4.  Pudienu restorāna “Otto” ēdināšanas pakalpojuma ekspertīze    33
3.5.  Rīcības plāns pusdienu restorāna „Otto”ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai    36
  SECINĀJUMI    39
  PRIEKŠLIKUMI    40
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    41
  PIELIKUMI    43
Extract

Sabiedriskās ēdināšanas sektors ir ļoti būtiska daļa no viesmīlības nozares, kura
ietilpst Latvijai svarīgā tautsaimniecības sfērā - tūrisma nozare. Ēdināšanas uzņēmumiem ir
plaša spektra ietekme uz valsts tautsaimniecību, jo tie pilda vairākas ekonomiski un sociāli
svarīgas funkcijas, piemēram, veicina sabiedrības veselības uzlabošanu, jo ēdienu gatavo
saskaņā ar kontrolējošo institūciju izstrādātiem standartiem. Šobrīd ēdināšanas uzņēmumi
meklē dažādas inovatīvas idejas, kā attīstīt savu pakalpojumu, jo jāspēj piesaistīt savam
pakalpojumam arvien jauni klienti, būt pozitīvā sasaistē ar jau uzņēmumam lojālajiem
klientiem. Mūsdienās ēdināšanas uzņēmumam ir jābūt konkurētspējīgam ar citiem
uzņēmumiem, lai gūtu maksimāli lielāku peļņu.
Darba tēmas aktualitāti nosaka Latvijas kā Eiropas Savienības (ES) dalībvalsts
mērķis attīstīt tautsaimniecības nozares, tai skaitā sabiedriskās ēdināšanas sektoru, lai spētu
konkurēt Eiropas Savienības kopējā tirgū, savukārt konkurētspēju nosaka tieši sniegto
pakalpojumu kvalitāte. Ēdināšanas pakalpojuma kvalitāte (kvalitatīvu izejvielu
izmantošana, tehnoloģiski un no uzturzinātnes viedokļa pareizi pagatavots ēdiens,
profesionāls apkalpojošais personāls) ir galvenais faktors, kas veicina pieprasījumu pēc
konkrēta ēdināšanas uzņēmuma pakalpojuma, tādējādi stiprinot tā konkurētspēju vietējā
tirgū, kā arī veicinot tā atpazīstamību. Regulāri izvērtējot uzņēmuma sniegtos pakalpojumus,
savlaicīgi ir iespējams novērst trūkumus uzņēmumā, un sekmēt ēdināšanas uzņēmuma
turpmāko attīstību.
Bakalaura darba mērķis - analizēt pusdienu restorāna „Otto” (Jelgavas pilsēta)
ēdināšanas pakalpojuma kvalitāti.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1400871
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register