Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735788
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Īss ēdināšanas uzņēmuma „ .. ” raksturojums    3
2.  Darba organizācija ēdināšanas uzņēmumā    3
2.1.  Ražošanas telpas    3
2.2.  Trauku mazgātava    3
2.3.  Miltu un konditorejas izstrādājuma cehs    4
2.4.  Noliktavu telpas    4
2.5.  Personāla telpas    4
2.6.  Tirdzniecības zāle    5
3.  Virtuves trauki, viesu trauki un galda piederumi    5
4.  Galda klāšana    6
5.  Iekārtas ēdināšanas uzņēmumā    6
5.1.  Mehāniskās iekārtas    6
5.1.1.  Gaļas malējs    6
5.1.2.  Putotājs    6
5.1.3.  Elektroniskie galda svari    7
5.2.  Aukstumiekārtas    7
5.2.1.  Aukstumskapis (ledusskapis)    7
5.2.2.  Aukstuma vitrīna    8
5.3.  Siltumiekārtas    8
5.3.1.  Elektriskā plīts    8
5.3.2.  Katls cepšanai lielā tauku daudzumā    8
5.3.3.  Mikroviļņu krāsns    9
5.3.4.  Ūdensvārītājs    9
5.4.  Ventilācijas sistēma ēdināšanas uzņēmumā    10
6.  Sanitārija un higiēna ēdināšanas uzņēmumā    10
7.  Ēdienu gatavošanas tehnoloģiskā dokumentācija    10
7.1.  Tehnoloģisko karšu nepieciešamība    10
7.2.  Tehnoloģisko karšu struktūra    11
8.  Ēdienkartes ēdināšanas uzņēmumā    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Ēdināšanas uzņēmumi konkrētu mikrobioloģisko fonu izvērtē paškontroles shēmās, kurās nosaka iespējamo risku un kritiskos kontroles punktus, un atbilstoši organizē procesu uzraudzību un kontroli. Tomēr visprecīzāko ainu par mikrobioloģisko stāvokli produktā var dot laboratoriskie izmeklējumi. Ēdināšanas uzņēmumiem tehnoloģiskajā kartēs būtu jānorāda pusfabrikātu, gatavās produkcijas uzglabāšanas un realizācijas apstākļi – temperatūra un laiks, ņemot vērā iespējamos riskus konkrētajā uzņēmumā. Mūsdienās nozīmīgs faktors ir arī patērētāju attieksme pret piedāvāto produktu – visbiežāk viņš no produktu pārdevējiem sagaida noteiktu, precīzu un nepārprotamu rīcību. Kvalitatīvi nemainīgu galarezultātu spēj nodrošināt tikai pastāvīga materiālu un procesa kontrole, turklāt ilgstošā laika periodā. Tāpēc viens no kvalitātes sistēmas stūrakmeņiem ir tehnoloģisko karšu izstrāde, kas kalpotu kā pierādījums patērētājiem, ka uzņēmums spēj saprast un definēt patērētāju vēlmes, lai produkts atbilstu viņu lietošanas vajadzībām.

8. Ēdienkartes ēdināšanas uzņēmumā
Ēdienkarte ir auksto uzkodu, karsto ēdienu, deserta un dzērienu uzskaitījums, kas tiek piedāvāts apmeklētājiem konkrētā dienā. Ēdieni tiek uzrādīti pa grupām. Ēdienkarti paplašina ar sezonas ēdieniem. Ēdienkartē ir liela ēdienu daudzveidība gan aukstajām, gan karstajām uzkodām (zivis, gaļa, putnu, dārzeņu, augļu, piena, miltu produkti). Ēdieni ir ar dažādu termisku apstrādi ( vārītiem, ceptiem, sautētiem, saceptiem) un ar ļoti lielu piedevu klāstu.
Sagatavojot ēdienkarti, ņem vērā uzņēmuma tips, apmeklētāju kontingents, sezona, izejvielu pieejamība, darba ietilpība, ēdienu cena, patērētāju pieprasījums.

Secinājumi un priekšlikumi
Trauku mazgāšanas vieta kafejnīcā “ … ” neatbilst PVD sanitāras inspekcijas prasībām. Tuvākajā laikā ir jāveic...
Drēbju pakaramie tirdzniecības (apkalpošanas) zālē nepieciešami.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register