Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Reklāmas aģentu motivēšana uzņēmumā "Intercorp"-
Reklāmas aģentu motivēšana uzņēmumā "Intercorp"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | Motivācijas teorētiskie aspekti | |
1.1. | Motivācijas teorijas | |
1.2. | Vadības stili | |
1.3. | Personības motivējošie faktori | |
2. | Uzņēmuma „Intercorcorp” raksturojums |
2.Uzņēmuma „Intercorp” raksturojums
Uzņēmums “Intercorp” ir dibināts 2007. gada augustā. Dibinātājs Aidamirs Bitavs un viceprezidente ir Larisa Gudim.
Uzņēmums darbojas Krievijā un Eiropā. Uzņēmuma produkts, kas tiek virzīts tirgū, ir programmas nodrošinājums, ko instelē maksāšanas terminālos. Tā ir programma – reklāmas un informācijas ievietošanai vai saņemšanai.
Uzņēmums piedāvā fiziskam personām ienākt biznesā un pelnīt naudu no apgrozījuma, kas ir veidojies caur šo maksāšanas terminālu. Cilvēks reģistrējas , noslēdz juridisku līgumu un kļūst par uzņēmuma reklāmas aģentu. Un saņem no 1- 12% atlīdzību no maksāšanas termināla apgrozījuma. Procentus veido attiecība kas ir veidojusies no personīgo jauno aģentu maksāšanas termināla apgrozījuma.
Šobrīd kompānija izstrādā vēl 2 papildus produktus, kuri būs pieejami jebkuram cilvēkam pasaule, jo tie tos varēs izmantot caur internetu. Tie būs reklāma caur internetu visā pasaule. Un apmaksa rēķinu padomju savienības teritorijā. Izdevīgums katram aģentam ir tāds, kad lietojot šī uzņēmuma produktus katrs aģents saņem naudu. Kompānijas devīze: „Lai tu vinnētu nevienam nav jazaudē”
Uzņēmums savu darbību veic caur internetu. Notiek prezentācijas internetā, kuras ir labi apmeklētas. Katra prezentācija vidējais cilvēku daudzums ir 200 un vairāk. To apstiprina fakts, kad saslēdzas tīklā 1 reizē vidēji 140 IP adreses un ir pieradīts, kad vidēji 1-5 cilvēki ir šajā prezentācija no katras IP adreses.
Autore šajā uzņēmuma ir līdere, jo ir grupā 600 aģentu. Autore veido šajā uzņēmuma skolas un vada prezentācijas, kas ļauj uzlabot visa uzņēmuma rādītājus.
Autore šajā uzņēmumā veido arī visas organizācijas darbību, jo atrodas līderu vidū, kas lemj par kompānijas nākotni. Šim uzņēmumam ir liela nākotne un tāpēc autores mērķis veidojot šo darbu ir pēc iespējas labāk saprast cilvēka personību ,lai varētu efektīvi vadīt savu un visas organizācijas darbību.
…
Diplomdarba mērķis: • Noskaidrot reklāmas aģentu motivēšanas pilnveides iespējas uzņēmuma „Intercorp”. Diplomdarba mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1. Pētīt un analizēt pieejamo teorētisko literatūru par motivācijas veidiem un vadības stiliem; 2. Raksturot uzņēmuma „Intercorp”; 3. Analizēt motivācijas veidus uzņēmumā “Intercorp”; 4. Izstrādāt uzņēmuma „Intercorp” personāla motivācijas sistēmas pilnveides pasākumus. Diplomdarba objekts: vadības stils un motivēšana darbam. Diplomdarba priekšmets: vadības stila nozīme darbinieku motivācijā. Pētījuma metodes: 1. Teorētiskā metode - teorētiskās literatūras analīze, dokumentu analīze. 2. Empīriskās metodes: 1) autores veidotās anketas, 2) datu matemātiski statistiskā apstrāde. Pētījuma norise: Pētījums tika veikts uzņēmumā “Intercorp”. Pētījumā piedalījās uzņēmuma “Intercorp” administrācija un aģenti, kopā 300 cilvēki. Pētījuma posmi: pētījuma saskaņošana ar uzņēmumu “Intercorp”, autorei tiekoties ar direktoru un izskaidrojot plānotā pētījuma mērķus un uzdevumus; empīriskā materiāla ieguve; datu apstrāde un analīze; priekšlikumu izstrāde. Pētījuma bāze: Uzņēmums “Intercorpo”. Pētījuma jautājumi: Kādas motivāciojas metodes izmanto uzņēmuma “Intercorp” vadītāji? Kā vadītāji ar dažādām metodēm ietekmē savu darbinieku darba motivāciju? Pētījuma novitāte: Pētījumā ir analizētas uzņēmumā “Intercorp” izmantotās motivācijas metodes un to saistība ar panākumiem uzņēmējdarbībā. Novitāte - līdz šim šāda veida pētījums modern tehnoloģiju uzņēmumā, kas strādā interneta un reālajā vidē nav veikts. Pētījuma hipotēze: Pastāv nozīmīga savstarpēja sakarība konkrētam motivācijas veidam ar darbinieka sasniegumiem uzņēmumā. Pētījuma aprobācija: Ar pētījuma rezultātiem iepazīstināts uzņēmuma “Intercorp” kolektīvs; Ar pētījuma rezultātiem iepazīstināts uzņēmuma “Intercorp” aģentu tīkls. Galvenie informācija avoti ir mācību grāmatas, specializēta literatūra- grāmatas, internets un žurnālu raksti. Veidojot diplomdarbu tiek izlasītas 47 grāmatas - 17 krievu valoda, 30 Latviešu valodā. Diplomdarba noslēguma tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma „Intercorp” pilnveides iespējām.
Darbs nepabeigts. Pielikumu nav.
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
- Personālvadības optimizācijas iespējas uzņēmumā "Nelda"
- Reklāmas aģentu motivēšana uzņēmumā "Intercorp"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Personālvadības optimizācijas iespējas uzņēmumā "Nelda"
Term Papers for university70
-
Reklāmas darbība uzņēmumā
Term Papers for university59
-
SIA “Lattelekom” personāla vadīšanas ietekme uz uzņēmuma finansiālo stāvokli
Term Papers for university90
Evaluated! -
Vadīšanas procesa nozīme ēdināšanas servisa uzņēmumā
Term Papers for university76
Evaluated!