Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
2,70 (19%)
Discounted price*:
11,50
Purchase
Add to Wish List
ID number:784531
Evaluation:
Published: 27.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    4
1.  PIRCĒJU RAKSTUROJUMS    6
1.1.  PERSONĪBA    7
1.2.  UZVEDĪBA    9
1.3.  RĪCĪBA UN PIRKUMA LĒMUMA PIEŅEMŠANA    13
2.  REKLĀMAS RAKSTUROJUMS    16
2.1.  IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻI    17
2.2.  VEIDOŠANAS UN IZTEIKSMES LĪDZEKĻI    22
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI, ANALĪZE    28
3.1.  PĒTĪJUMA KRITĒRIJI    28
3.2.  REZULTĀTU ANALĪZE    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    35
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    37
Extract

Autore uzskata, ka reklāma ir viens no mārketinga komunikāciju līdzekļiem, kura piedāvātās iespējas pieejamas plašam interesentu lokam. Reklāma ne tikai informē, pārliecina vai atgādina. Šodien tā ieguvusi jaunu lomu – reklāma komunicē ar pircēju. Katram uzņēmumam ir svarīgi „saņemt atbildi” no klienta – pircēja. Un tieši reklāma var veicināt pircēja atbildes reakciju, nodrošinot atgriezeniskās saites veidošanos starp reklāmdevēju un pircēju.
„Pareiza” reklāma ir efektīva, tā spēj mainīt pircēju lēmumus, ietekmēt uzvedību un vadīt rīcību, pašiem pircējiem to nemaz neapzinoties. Kopumā, vērtējot reklāmas attīstības tendences, jānorāda ne tikai uz jaunu mārketinga metožu veidošanos, bet arī uz jaunām iespējām reklāmas izveidē un jaunu reklāmas kanālu veidošanā. Reklāmu speciālisti arvien vairāk meklē skaidrojumu konkrētai pircēju rīcībai un cenšas radušos secinājumus izmantot, radot jaunus produktus un strādājot pie šo produktu reklāmas kampaņām.
Pētījuma objekts ir reklāmas ietekmes uz pirkuma lēmuma pieņemšanu Latvijas tirgū raksturojums un analīze.
Darba mērķis – analizēt pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu, izvērtējot reklāmas nozīmību un reklāmas ietekmi uz lēmuma pieņemšanu.
Darba mērķa sasniegšanai autore izvirzījusi četrus veicamos uzdevumus:
1.Literatūras un avotu atlase.
2.Teorētiskā materiāla analīze, atsevišķi pievēršoties pircēju un reklāmas raksturojumam, informāciju papildinot ar aktuālo statistiku.
3.Veikt pētījumu anketēšanas veidā par pircēju attieksmi pret reklāmu un pircēju rīcību, pieņemot pirkuma lēmumu.
4.Apkopot un analizēt pētījumā iegūtos datus tēmas ietvaros.
Darba 1.nodaļā autore pievēršas vispārējam un teorētiskam pircēju raksturojumam. Teorētiskajā izklāstā autore izmantojusi aprakstošo pētījumu metodi, papildinot to ar attēliem un tabulām.
2.nodaļā raksturoti reklāmas izplatīšanas līdzekļi un reklāmas veidošanas un izteiksmes līdzekli, papildinot to ar statistikas datiem un praktiskiem piemēriem.
Darba 3.nodaļa ir autores veiktā pētījuma apraksts un iegūto datu analīze. Pētījuma izstrādē autore izmantojusi kvantitatīvo metodi – anketēšanu. Pēc nejaušās atlases principa tika aptaujāti 1070 respondenti vecumā no 15 līdz 70 gadiem pēc dažādām dzīvesvietām, ģimenes stāvokļiem, ienākumu līmeņiem, profesijām, izglītības. Anketēšana tika veikta laika periodā no 2008.gada 1.marta līdz 1.septembrim. Anketēšana tika veikta interviju veidā, kā arī izsūtot anketas elektroniski vai izplatot tās respondentu dzīvesvietās, darba vietās vai izglītības iestādēs. Autores sastādītā anketa aptver vispārīgu jautājumu loku. 1070 aptaujātie respondenti atbildēja uz 21 jautājumu, kuri raksturo viņu uzvedību pirkšanas procesā, viņu rīcību un attieksmi dažādos pirkuma lēmuma pieņemšanas posmos, atklāj viņu viedokli par dažādu faktoru lomu pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā, atspoguļo personīgo viedokli un uzskatus dažos vispārīgos jautājumos, kā arī pauž personīgo nostāju pret reklāmu dažādos reklāmas kanālos. Iegūtie dati tika apkopoti un izmantoti, lai pamatotu un ilustrētu darba mērķa sasniegšanai veicamo uzdevumu izklāstu. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Reklāmas ietekme uz pirkuma lēmuma pieņemšanu Latvijas tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/784531

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register