Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501422
 
Evaluation:
Published: 23.02.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 63 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Agrīnās bērnības posms pedagogu un psihologu atziņās    7
1.1  Agrīnās bērnības attīstības raksturojums    7
1.2  Bērna attīstības rādītāji    14
1.3  Bērna attīstības faktori    21
1.4  Rotaļu loma agrīnās bērnības bērnu attīstības veicināšanā    30
2.  Praktiskais pētījums par kustību ratoļu lomu    38
2.1  Darba organizācija un metodes    38
2.2  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    41
2.3  Pētījuma norise    47
2.4  Pētījuma rezultātu analīze    53
  Secinajumi    59
  Izmantotā literatūra un avoti    61
  Pielikumi    65
Extract

Pirmajos dzīves gados bērnam sāk veidoties pirmie priekšstati par uzvedību, par attieksmēm, jo vecāki un citi ģimenes locekļi ir viņa paraugs, atdarināšanas objekti. Bērnam pamazām veidojas saskarsmē ne tikai ar mammu, bet arī ar citiem ģimenes locekļiem, bērniem, pieaugušajiem.
Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt jaunākās pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības rotaļu procesā
Hipotēze: 2-3 gadus vecu bērnu saskarsmes veicināšana būs veiksmīga, ja:
• pedagoģiskajā procesā tiks izmantotas vecumam atbilstošas kustību rotaļas;
• ja tiek izvēlētas daudzveidīgas, interesantas un emocionālas kustību rotaļas
Darbs sastāv no teorētiskā un praktiskā daļas. Teorētiskā daļā autore veica metodiskās, pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēti, kurā analizē agrīnās bērnības vecumposma attīstības likumsakarības, analizē bērna attīstības rādītājus, un faktorus, kā arī raksturo rotaļu lomu agrīnās bērnības bērnu attīstības veicināšanā.
Darba praktiskajā daļā veikts empīriskais pētījums, kura bāze ir Rīgas X pirmsskolas iestādes divas 2-3 gadīgo bērnu grupas 28 bērni. Tika izstrādāts pētījuma plāns, bērnu prasmju novērošanas kritēriji un rādītāji, veikts bērnu sākotnējais vērojums. Tiek atlasītas kustību rotaļas, kuras iesaista 2-3 gadīgu bērnu dienas ritā, lai uzlabotu pamatkustību attīstību, lai uzlabotu bērnu prasmi sadarboties, ievērot elementārus rotaļas noteikumus Pēc rotaļu organizēšanas notiek atkārtotais prasmju vērojums, veikta rezultātu salīdzināšana un izdarīti secinājumi..
Empīriskajā pētījumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register