Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:527274
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation   
  Saīsinājumi un speciālie termini   
  Ievads   
1.  SIA „ Māreva” un SIA „Avon Cosmetics” darbības analīze   
1.1.  SIA „ Māreva” darbības raksturojums   
1.2.  Avon vēsture un struktūras raksturojums   
1.3.  SIA „Māreva”ārējās vides analīze   
1.4.  SIA „Māreva” un SIA „ Avon Cosmetics” SVID analīze   
2.  Tiešā pārdošana, tās vispārīgs raksturojums   
2.1.  Tiešās pārdošanas klasifikācija, attīstības vēsture   
2.2.  Tiešās pārdošanas darbības pamatprincipi, produkcija un priekšrocības   
2.3.  Avon produktu klāsts   
3.  SIA „ Māreva” mārketinga darbības analīze un pilnveide   
3.1.  Avon Konsultantu, Koordinatoru atlase, apmācība   
3.2.  Aptaujas anketu rezultātu analīze   
3.3.  SIA „Māreva” mārketinga darbības analīze   
3.4.  Mārketinga darbības stratēģija   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Kopsavilkums   
  Summary   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Extract

Latvijas sievietēm pēdējo desmit gadu laikā ir pieejams plašs sortiments kosmētikas un ādas kopšanas produkti, kurus var iegādāties firmās, kas darbojas tiešā tirdzniecībā. Iegādājoties preces no katalogiem ar konsultanta starpniecību klients nekļūdīgi var izvēlēties tādus produktus, kas atbilst katram ādas tipam, vecumam, vēlmēm un iespējām.
Augsts klientu apmierinātības līmenis un lojalitāte palielina uzņēmuma konkurētspēju, jo iekarojot sava klienta sirdi, var plānot un mainīt uzņēmuma darbu, lai klients iegādātos preci vēl un vēl. Tiešās tirdzniecības uzņēmumiem, kur kontakts ar pircēju ir visciešākais, tas ir izdarāms vissekmīgāk.
Tirgus ekonomika diktē savus likumus. Ar katru brīdi šie likumi kļūst arvien svarīgāki jebkura uzņēmuma sekmīgākai funkcionēšanai. Konkurence tirgū palielinās. Tāpēc svarīga nozīme pašreizējos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir zināšanām mārketingā. Mārketings mūs skar ik dienu, ik stundu, ik minūti. Lai biznesā varētu ko sasniegt, ir jāpēta tirgus, pielāgojot to patērētāju vajadzībām.
Tiešā tirdzniecība ir efektīvs instruments esošo klientu noturēšanai un jaunu piesaistei, veidojot ar tiem jaunas komunikāciju iespējas uz savstarpējās „pazīšanās” un izdevīguma pamata. Un tas ir aktuāli ikvienam uzņēmumam, kas domā par peļņas palielināšanu un izaugsmes iespējām.
Diplomdarbs ir izstrādāts, lai analizētu tiešās tirdzniecības kompānijas SIA „Avon Cosmetics” tirdzniecības starpniecības pakalpojuma sniedzēja SIA „Māreva” klientu piesaistes, saglabāšanas un skaita palielināšanas, kā arī pārdošanas apjoma palielināšanās perspektīvas.
Darba autorei šī tēma ir aktuāla, jo nu jau 5 gadus, kompānija SIA „Avon Cosmetics” sniedz iespēju strādājot pēc tās principiem un noteikumiem, piepildīt savus sapņus un ieceres dzīvē un darbā, vadīt savu privāto biznesu, veicot SIA „Avon Cosmetics” menedžera pienākumus.
Diplomdarba tēma ir saistoša, jo sniedz iespēju salīdzināt studiju procesā iegūtās teorētiskās zināšanas ar ikdienā praktiski pielietotajām, un gūt jaunas ierosmes - kā piesaistīt jaunus konsultantus un apmierināt esošo konsultantu vēlmes, kā apmācīt jaunos konsultantus un jaunus pārdošanas līderus, ar kādām metodēm motivēt esošos pārdošanas līderus , kādas mārketinga aktivitātes veikt, lai palielinātu klientu skaitu un pārdošanas apjomu.
Pētījuma mērķis
Izvērtēt uzņēmuma SIA “Māreva” darbību un izstrādāt mārketinga pasākumu kompleksu, mārketinga darbības pilnveidei.

Pētījuma objekts
Uzņēmumi SIA „ Māreva” un SIA „ Avon Cosmetics”
Pētījuma hipotēze
Tiešās tirdzniecības kompānijas SIA „Avon Cosmetics” tirdzniecības starpniecības pakalpojuma sniedzēja SIA „Māreva” klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana kā pārdošanas apjoma palielināšanās faktors.
Pētījuma uzdevumi
Analizēt SIA “Avon Cosmetics” un SIA “Māreva” darbību
Analizēt līdzšinējo SIA “Māreva” mārketinga kompleksu
Izstrādāt priekšlikumus SIA “Māreva” mārketinga darbības pilnveidei, kas veicinās tirgus daļas palielināšanos.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1306779
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register