Term Papers
Business and Law
Economics
SIA "Hilti Services Limited" darbības analīze un pilnveid...-
SIA "Hilti Services Limited" darbības analīze un pilnveides iespējas
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
1. | SIA Hilti Services Limited iekšējās vides analīze | 3 |
1.1. | Uzņēmuma raksturojums | 3 |
1.2. | SIA Hilti Services Limited organizatoriskā struktūra | 10 |
1.3. | Uzņēmuma kultūra un vērtību noteikšana | 13 |
1.4. | Uzņēmuma personāla vadība | 15 |
2. | SIA Hilti Services Limited ārējās vides analīze | 23 |
2.1. | SIA Hilti Services Limited vieta tirgū un konkurentu analīze | 23 |
2.2. | Klientu apmierinātības pētījuma rezultāti | 26 |
2.3. | Netieši ietekmējošās ārējās vides analīze | 35 |
3. | SIA Hilti Services Limited pilnveides iespējas | 37 |
3.2. | Preces plūsmas optimizācija | 40 |
3.3. | Vadītāju un padoto mijiedarbības pilnveidošana | 42 |
Secinājumi un priekšlikumi | 45 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 47 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. SIA Hilti Services Limited ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas visā pasaulē kopš 1941.gada, piedāvājot visa veida būvniecības instrumentus un stiprinājumus.
2. Uzņēmumā pastāv funkcionāla hierarhijas struktūra, kura nodrošina vadīšanas funkciju izpildi, saglabā lietderīgus vertikālus un horizontālus sakarus un vadības elementu sadali, uzņēmuma oficiālās normas sakrīt ar darbinieku grupu iekšējām normām.
3. Uzņēmuma stratēģiskais personāla vadīšanas mērķis ir profesionāls, lojāls un iniciatīvas bagāts uzņēmuma darbinieks, kurš tiecas pēc mērķu izpildes.
4. Hilti uzņēmuma iekšējās vides un darbinieku nemainīgas vērtības ir stabilitāte, profesionālisms, kvalitāte, attīstība, tradīcijas un darbinieku apmierinātība ar darbu.
5. SIA Hilti Services Limited ir uzņēmums, kurš, balstoties uz vispārpieņemtiem principiem, veicina vispusīgu darbinieku personības attīstību un nostiprina vērtību sistēmu, strādājot sabiedrības labā.
6. Uzņēmums secīgi organizē darbinieku apmācības un kvalifikācijas paaugstināšanu, audzinot savos darbiniekos arī personāla uzvedību, attieksmi pret klientu un atbildību pret darbu.
7. Uzņēmuma veiksmīgai darbībai darbinieku potenciāls un zināšanas tiek uzskatītas par galvenajiem pamatnoteikumiem.
8. SIA Hilti Services Limited vadītājs ir kompetenta, pašapzinīga personība, kam piemīt izteikts demokrātiskais vadības stils. Starp struktūrvienību vadītājiem uzņēmumā galvenokārt pastāv autoritārais un liberālais vadības stils.
9. Kā informācijas nodrošinājums uzņēmumā tiek izmantotas vairākas tehnoloģijas- fakss, e-pasts, privātais kurjers un pat sargs.
10. Uzņēmumā ir ieviesta Minimumu un Maksimumu sistēma, lai optimizētu savu darbinieku laiku un maksimāli tiktu automatizēti visi procesi.
Priekšlikumi:
1. Nepieciešams padziļināt visu darbinieku produktu zināšanās, kas uzlabotu servisa un apkalpošanas līmeni, ļautu labāk un pārliecinošāk pārdot jebkura veida Hilti ražojumus. Pilnveidoties speciālās ikmēneša apmācības.
2. Hilti vadībai būtu nepieciešams sekot līdzi konkurentu jaunumiem Latvijas tirgū, lai spētu piedāvāt vairāk un labāk.
3. Hilti vadītājam būtu jāsadala un jāoptimizē visus ikdienas darbus tā, lai divi cilvēki neveidotu liekas un dubultas darbības, saudzējot cilvēku un finansiālos resursus.
4. Hilti vadītājam būtu stingri jānoorganizē obligāts sapulču apmeklējumu, lai darba kolektīvā visi jaunumi tiktu uzzināti no tiešā informācijas nesēja, mazinot baumas un pārpratumus.
5. Hilti vadības līmenim būtu racionāli jāizmanto tukšās telpas, izveidojot plašāku un klientiem pievilcīgāku veikala telpu.
…
SIA Hilti Services Limited Latvijas tirgū ienāca 1996. gadā, atverot mazu tirdzniecības veikaliņu Pārdaugavā. Pašā sākumā Hilti bija iekļauta Somijas Hilti biznesa organizācijā, un visas tiešās vadības un tirdzniecības komandas bija atkarīgas no Somijas. Latvijā tika pieņemts darbā cilvēks, kurš bija par tirdzniecības vadītāju jeb ASM. Tas bija cilvēks, kurš arī atbildēja par jaunu kadru pieņemšanu darbā, kā arī to atlasi. Piesakoties darbā, bija ļoti nopietnas darba pārrunas, kuras notika vairākās kārtās. Cilvēki, kuri bija pieņemti darbā un uzsāka savu personīgo attīstību uzņēmumā Hilti, tika sūtīti uz profesionālajām apmācībām Maskavā, Londonā un Lihtenšteinā. Apmācības norisinājās aptuveni mēnesi, kuru laikā jaunajam darbiniekam bija jākārto gala eksāmens un ieskaites. Pateicoties tik nopietnai pieejai pie darbinieku personīgās izaugsmes un profesionalitātes, Hilti ieguva ļoti labus un gudrus pārdevējus. Sākums bija mierīgs un Latvijas tirdzniecības apjomi sāka pamazām augt un attīstīties. Līdz ar apjomiem sāka palielināties arī aktivitāte Latvijas reģionos un pieauga darbinieku skaits uzņēmumā. Otrais no reģioniem bija Liepājas reģions, kur tika atvērts nākamais Hilti centrs, kas parādīja ļoti labus rezultātus. Neskatoties uz to, ka visa produkcija tika pasūtīta no Somijas un tas aizņēma diezgan daudz laika, klienti bija tik ļoti apmierināti ar Hilti instrumentiem, ka pasūtīto preci bija gatavi gaidīt vairākas dienas. Laba kvalitāte un uzticami instrumenti klientu lokā ar uzslavu izplatījās ļoti ātri, kas lika Hilti izvērtēt iespējas un potenciālu citās Latvijas pilsētās. Nākamais no Latvijas reģioniem tika izvēlēts Latgales reģions, kur Daugavpils centrā tika atvērts nākošais Hilti centrs. Tas savā laikā arī rādīja ļoti labus rezultātus un klientu loks kļuva arvien lielāks. Tas deva iespēju arvien jauniem kadriem pievienoties Hilti komandai. Tādā veidā Hilti auga un attīstījās, līdz Rīgā bija jau divi veikali, Rēzeknē un Ventspilī arī bija savas tirdzniecības vietas. Izveidojoties tādai infrastruktūrai, sākās arī savi sarežģījumi attiecībā pret vadību Somijā, kas ar lielām grūtībām tika galā ar notiekošajām lietām Latvijas tirgū. Tas lika pieņemt lēmumu un izveidot Baltijas valstu neatkarīgu SIA Hilti Services Limited.
- Latvijas Bankas darbības analīze
- Rīgas Fondu biržas darbības analīze
- SIA "Hilti Services Limited" darbības analīze un pilnveides iespējas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Rīgas Fondu biržas darbības analīze
Term Papers for university75
-
Latvijas Bankas darbības analīze
Term Papers for university78
Evaluated! -
Saimnieciskās darbības analīze SIA "XYZ"
Term Papers for university60
-
SIA „Baks” saimnieciskās darbības analīze un pilnveidošanās iespējas
Term Papers for university68
Evaluated! -
SIA „Ilmāra darbnīca” finansiālās darbības analīze
Term Papers for university56
Evaluated!