Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "L`Oréal Baltic" komunikācija ar patērētājiem un pārd...-
SIA "L`Oréal Baltic" komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
Summary | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Komunikācija un tās nozīme un pārdošanas veicināšanas pasākumi | 7 |
1.1. | Komunikācija un tās nozīme | 7 |
1.2. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 15 |
1.2.1. | Reklāma | 16 |
1.2.2. | Sabiedriskās attiecības | 17 |
1.2.3. | Tiešā pārdošana | 19 |
1.2.4. | Distances pārdošana | 21 |
1.2.5. | Pārdošanas stimulēšana, veicināšana | 23 |
2. | SIA „L`Oréal Baltic” uzņēmuma apraksts, komunikācija un pārdošanas veicināšanas pasākumi | 26 |
2.1. | SIA „L`Oréal Baltic” uzņēmuma apraksts | 26 |
2.1.1. | SIA „L`Oréal Baltic” ārējā vide | 29 |
2.1.2. | SIA „L`Oréal Baltic” iekšējā vide | 34 |
2.2. | SIA „L`Oréal Baltic” komunikācija ar patērētājiem | 36 |
2.3. | SIA „L`Oréal Baltic” pārdošanas veicināšana | 38 |
3. | SIA „L`Oréal Baltic” risinājuma plāns klientu piesaistei | 43 |
3.1. | Situācijas analīze | 43 |
3.2. | Riska faktori | 44 |
3.3. | Aptauja | 45 |
3.4. | Pasākuma apraksts | 50 |
Secinājumi un priekšlikumi | 55 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 58 |
Pēdējā laikā visbiežāk dzirdam šausmināšanos, komunikācijas laikā, par ekonomisko krīzi. Šķiet, ka Latvijas ekonomika nesola uzlabošanos arī turpmāk un tas ir atstājis un atstās iespaidu gandrīz uz ikvienu jomu. Laikā, kad valsti skar ekonomiskā krīze un patērētāju maksātspēja arvien samazinās uzņēmumiem, lai spētu turpmāk veiksmīgi funkcionēt, ir ļoti svarīgi ne tikai izstrādāt labu produktu vai pakalpojumu, bet arī jāspēj to attiecīgi pasniegt patērētājiem un jārūpējas par pozitīva uzņēmuma tēla veidošanu un saglabāšanu. Lai izraisītu interesi par uzņēmuma produktiem un izveidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, ir pēc iespējas biežāk jākomunicē ar patērētājiem un jāizstrādā pārdošanas veicināšanas pasākumi, kuri to veicinātu. Bieža un veiksmīga komunikācija ar patērētajiem un pārdošanas veicināšanas pasākumu dažādība sekmēs uzņēmuma labklājību arī ekonomiskās krīzes laikā, jo radīsies ilgtermiņa sadarbība un atgriezeniskā saite ar patērētājiem, kura nodrošinās produkcijas noieta palielināšanos.
SIA „L`Oréal Baltic” veiksmīgi darbojas mūsdienu mārketingā, bet tā kā pārdošanas veicināšanu ir ieteicams plānot pirms ir notikusi produkcijas noieta samazināšanās, tad ir rūpīgi jāizpēta iepriekšējā komunikācija un veicināšana, lai turpmāk darbotos vēl veiksmīgāk un zinātu, kuri no veidiem ir atbilstošākie tieši SIA „L`Oréal Baltic”.
Tā kā nav divu vienādu uzņēmumu, nav arī vienādu problēmas risināšanas modeļu. Tas liek izsecināt, ka problēma nav pietiekami izpētīta un, ka katram uzņēmumam tas jādara individuāli, lai varētu sekmīgi izmantot tieši savas stiprās puses un iespējas draudu novēršanai un vājo pušu stiprināšanai.
Bakalaura darba mērķis: Izstrādāt iespējamo risinājumu SIA „L`Oréal Baltic” komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai.
Darba mērķa sasniegšanai risināmi sekojoši uzdevumi:
1.Izanalizēt komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumu teorētisko aspektu.
2.Izpētīt SIA „L`Oréal Baltic” komunikāciju ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumus.
3.Izstrādāt iespējamo risinājumu SIA „L`Oréal Baltic” komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai.
4.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām, kuras veido darba struktūru – teorētiskā un praktiskā daļa. Darba teorētiskajā daļā ir izanalizēta komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi. Bakalaura darba otrajā, praktiskajā daļā, ir izpētīta SIA „L`Oréal Baltic” komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi, kā arī izstrādāts iespējamais risinājums komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi.
Kā pamats bakalaura darba teorētiskajai daļai tiek izmantoti mārketinga literatūras avoti. Darba praktiskās daļas sastādīšanai ir izmantotas analīzes un prognozes pētījuma metodes, kā arī SIA „L`Oréal Baltic” nepublicētie materiāli.
Pētījuma periods sākas 2009. gada februārī un turpinās līdz 2009. gada maijam.…
Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi: 1. Izanalizēt komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumu teorētisko aspektu. 2. Izpētīt SIA „L`Oréal Baltic” komunikāciju ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumus. 3. Izstrādāt iespējamo risinājumu SIA „L`Oréal Baltic” komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai. 4. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
- Mārketinga procesa vadīšana SIA "Fretbols"
- SIA "L`Oréal Baltic" komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi
-
Treileru tirgus un tā tendences Latvijā, jaunas komercdarbības uzsākšana
Term Papers94 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Treileru tirgus un tā tendences Latvijā, jaunas komercdarbības uzsākšana
Term Papers for university94
Evaluated! -
Mārketinga procesa vadīšana SIA "Fretbols"
Term Papers for university74
Evaluated! -
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Term Papers for university70
Evaluated! -
SIA "Balsts" zīmola maiņa
Term Papers for university61
Evaluated! -
Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēšanas iespējas Latvijā
Term Papers for university83