Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:374978
 
Evaluation:
Published: 26.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vēsture    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
2.1.  Stratēģiskā plānošana    6
2.2.  Produkta pieprasījuma stāvoklis    8
2.3.  Tirgzinības vadības koncepcijas    8
2.4.  Tirgzinības vide    10
2.4.1.  Mikrovide    10
2.4.2.  Makrovide    12
3.  SIA „Spilva” sortiments    13
4.  Sadale    17
4.1.  Sadarbība un konflikti sadales kanālos    17
4.2.  Mazumtirdzniecību uzņēmumu veidi    18
4.3.  Lēmuma pieņemšana ar preču kustības problēmām    19
5.  „Ķīnas saldskābās mērce ar ananāsiem”    21
5.1.  Preces iesaiņojums un marķējums    21
5.2.  Preces dzīves cikls    22
5.3.  Marka, svītrkods    22
6.  Pārtikas preču uzglabāšanas noteikumi    24
7.  Patērētāja lēmuma pieņemšanas process    25
7.1.  Pirkšanas motīvi    25
7.2.  Patērētāju iepirkšanās    26
8.  Konkurence    28
8.1.  Uzņēmuma konkurētspēja    28
8.2.  Konkurētspējas novērtējums    29
9.  Preču patēriņa Raksturojums    20
9.1.  Patēriņa tirgus segmentācija    30
9.2.  Izmantotāju tirgus segmentācija    31
10.  Preces virzīšana tirgū    33
10.1.  Reklāma    33
11.  Anketu apkopojums    34
  Secinājumi    38
  Anotācija    40
  Izmantotā literatūra    41
  Pielikums    42
Extract

Mūsdienās laika gatavošanai neatliek. Taču viena lieta, gadiem ejot, nav mainījusies. Mums joprojām patīk garšīgi paēst. Un laba maltīte ir veids, kā saspringtajā ikdienā sevi palutināt.
Mūsu - kam nav laika gatavot, bet ir svarīgi garšīgi paēst, ir daudz. Šķiet, ka Spilva to zina. Tāpēc uzņēmuma kolektīvs jau kopš 1992. gada rada tādus ēdienus un ēdienu piedevas, kam piemīt ne tikai bagātīga garšas buķete, bet arī funkcionalitāte. Spilvas misija šajā steigas pilnajā laikā ir būt palīgam gan ikdienā, gan tad, kad gribas sevi palutināt.
Kursa darbu izvēlējos rakstīt par uzņēmumu SIA „Spilva”, jo mani fascinē tās attīstības straujie tempi un bagātīgā garšu buķete.
Mērķis: Noskaidrot, kā SIA „Spilva” spēj izdzīvot un attīstīties, noturēties un ieņemt Latvijas tirgus lielāko daļu.
Uzdevumi:
Iepazīties ar SIA „Spilva” uzņēmumu, un tā vēsturi, kā arī ar plašo produkcijas sortimentu.
Noskaidrot, kādu stratēģisko plānošanu, sadali, tirgzinības koncepcijas izmanto SIA „Spilva”.
Izpētīt „Ķīnas saldskābās mērces ar ananāsiem” marķējumu, uzglabāšanas noteikumus, patērētāja lēmuma pieņemšanas procesus.
Noskaidrot, ar kādiem konkurentiem, Latvijas tirgū, sacenšas SIA „Spilva”.
Raksturot uzņēmuma preču patēriņu un preces virzīšanu tirgū.
Veikt anketu apkopošanu un analīzi.

Hipotēze: SIA „Spilva” produkcija ir pieprasīta Latvijas iedzīvotāju vidū, un produkcijas pieprasījums, sakarā ar ekonomisko krīzi, nav samazinājies.

SIA „Spilva” ir dibināta uz bijušās Bulduru sovhoztehnikuma konservu ceha bāzes 1992. gada 10. septembrī kā augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmums.
Pirms 15 gadiem pārdošanas noliktava izskatījās pēc veca spīķera. Tajā laikā ar traktoru, vēlāk ar „Zil” markas auto, pāri visiem Rīgas tiltiem uz veikaliem izvadāja produkciju. Tolaik gan ražošanas apjoms bija neliels, produkcija vienveidīga – mārrutki un augļi, galvenokārt ābolu sulas.
Pēc privatizācijas sevišķi smagi bija pirmie trīs gadi, jo bija jāatdod kredīti. Tolaik arī radās ideja par ēdienu piedevu ražošanu, turklāt ar Latvijā ierastajā garšas īpatnībām. Vispirms sāka ar majonēzēm. Izveidoja savu preču zīmi jeb tirdzniecības marku.
Laika gaitā nācās nomainīt turpat visas ražošanas iekārtas. Pirmā Rietumeiropā ražotā augļu un dārzeņu pārstrādes līnija tika uzstādīta 1995. gadā, un tā izmaksāja 96,9 tūkstošus latu. 1997. gadā par 103,4 tūkstošiem latu iegādājās vakuma vārāmo katlu majonēžu ražošanai. Līdz 1998. gadam ražošanas process pakāpeniski tika modernizēts, vecās iekārtas nomainītas pret jaunām.
Pagājis jau ir tik liels laika sprīdis, un, nu, Spilva ir attīstījusies teju jau līdz pilnībai. Pieprasījums pēc tās produkcijas pieaug. 2007. gadā "Spilva" nodokļos samaksāja 1,9 miljonus latu, bet "Spilvas" neto apgrozījums pērn bija 12,2 miljoni LVL, apliecina auditēti finanšu rezultāti. Apgrozījums pieaudzis par 25,8%, salīdzinājumā ar 2006. gadu, kad "Spilvas" apgrozījums bija 9,7 miljoni latu. Apgrozījuma pieaugums galvenokārt skaidrojams ar ražošanas jaudu palielināšanu, kā arī jaunu produktu kategoriju un produktu sekmīgu virzīšanu tirgū. Divus miljonus latu jeb 16% no kopējā apgrozījuma veido "Spilvas" produkcijas eksports. Joprojām lielākais eksporta tirgus ir Krievija, tomēr liela uzmanība tiek pievērsta arī Igaunijas, Lietuvas, Somijas, Ukrainas un Baltkrievijas tirgiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register