Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas ierīču elektroapgādes nepārtrauktības nodrošinājums

     Evaluated!

    Term Papers81 Power Industry

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459066
 
Evaluation:
Published: 21.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Zemsprieguma patērētāji    7
1.1  Elektriska centralizācija    7
1.1.1  Elektriskās centralizācijas elektroapgāde    10
1.2.  Pārmiju elektropiedziņa    12
1.3.  Vadības centrs    15
2.  Nepārtrauktas barošanas sistēmas    19
2.1  Akumulatoru baterijas    19
2.2  Automatizētās dīzeļģenerātoru ierīces un rezerves elektrostacijas    23
2.3  Nepārtrauktās barošanas ierīces    26
2.3.1  Beztransformatortipa barošanas avotu uzbūves principi un struktūra    27
2.3.2  Augstfrekvences pārveidotāja auto-ģenerācijas kaskāde    30
2.3.3  Izejas sprieguma stabilizācija impulsu sprieguma pārveidotājā    42
2.3.4  Impulsu sprieguma pārveidotāja tranzistoru pastiprinātājs    52
3.  Aprīkojums ar pārvaldes un kontroles ierīču nepārtraukto barošanu    54
3.1  Barošanas sistēmas izvēle un raksturojums    55
3.2  Bloka PPV-1(pusvadītāju pārveidotāja bloks) aprēķins invertora režīmā    5
3.3  Akumulatoru baterijas aprēķins 24V    61
3.4  Tablo un barošanas paneļa lampiņas    63
3.5  Pārmiju kontroles ķēdes    63
3.6  Vietējas pārvaldes pārmijas    64
3.7  Dešifrējošās AB ierīces    65
3.8  Sastāvu atdalījuma pults lampiņas    65
3.9  Transmitteru releji un transmitteri    66
3.10  Posteņa ārējās ķēdes    66
3.11  Pārmiju pneimo attīrīšanas ierīces    67
3.12  Maršruta rādītāji    67
3.13  Luksofori    67
3.14  Paneļa PVP-ECK(iztaisnojošs-pārveidojošs panelis) slodzes aprēķins    68
3.15  Pārmiju paneļa aprēķins    69
3.16  Sliežu ķēžu un pārveidotāja PP 25-ECK paneļu jaudas aprēķins    70
3.18  SCB slodzes jauda    73
  Literatūras saraksts    77
  Secinājumi    78
Extract

Elektriska centralizācija

Pārmiju un signālu (EC) elektriska centralizācija ir elektriskas tālvadības un stacijas pārmiju un luksoforu kontroles sistēma no centrāla posteņa.
Elektriska centralizācija ir automatizēta vilcienu kustības pārvaldes sistēma, kurā tiek paredzēta vilcienu galveno un blakus ceļu pārmiju maršrutizācija ar luksoforu signalizāciju.
Elektriskajā centralizācijā galvenie un pienākšanas / atiešanas ceļi, kā arī pārmiju un bez pārmiju ceļa apgabali (sekcijas) tiek aprīkoti ar sliežu ķēdēm. Šādā veidā tiek izslēgta pārmiju pārslēgšanas un atļaujas luksoforu ieslēgšanas iespēja situācijā, kad tie ir aizņemti. Uz pārmijām uzstāda pārmiju elektropiedziņas ierīces, kas nodrošina pārmiju tālvadību: pārslēgšanu, aizvēršanu un kontroli. Luksofori saskaņā ar signalizācijas instrukciju un pieņemto maršrutizācijas shēmu regulē vilcienu kustību. Tas ļauj stacijas dežurantam vadīt vilcienu kustību un veikt manevra darbus, kontrolējot vilcienu situāciju uz vadības pults. Visām ierīcēm ir elektriska barošana tiek nodrošināta no nepārtrauktas elektroapgādes avotiem, optimālā gadījumā - no diviem neatkarīgiem pirmās kategorijas fideriem un dīzeļģeneratora.
1936.gadā tika izstrādāta pirmā EC sistēma ar lokālām atkarībām un lokālu barošanu. Šajā sistēmā visa aparatūra, ar kuras palīdzību tika nodrošināta atkarība starp pārmijām, signāliem un liekajiem maršrutiem, tika izvietota releju būdās vai releju skapjos, bet pārvaldes pults - stacijas ēkā.
EC sistēmās ar centrālas atkarības aparātiem, kas regulē uzstādīšanu, maršrutu saslēgšanu un atslēgšanu, lieko maršrutu izvēles izņēmumus un citas atkarības, izvietoja stacijas centrā, visbiežāk EC posteņa releju telpā. Visas mūsdienu EC sistēmas ir izstrādātas, projektētas un būvētas kā sistēmas ar centrālām atkarībām.
Elektriskajā centralizācijā visbiežāk tiek pielietota tālvadība (DU) ar grīdas objektiem, kur katrs objekts ar vadošo aparatūru saistās ar individuālu lineāru ķēdi. Telemehāniskā (kodētā) pārvalde tiek izmantota attālinātajiem stacijas rajoniem. Šajā gadījumā komandu pārraidei priekš maršrutu uzstādīšanas un objektu stāvokļa kontroles saņemšanas tiek pielietota stacijas kodētā centralizācija, kuras telemehāniskie kanāli pieprasa visam rajonam četrvadu lineāras pārvaldes ķēdes esamību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −27,97 €
Work pack Nr. 1130238
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register