Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424389
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  SOCIĀLO MEDIJU NOZĪME UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJĀ    7
1.1.  Sociālo mediju jēdziens, attīstība un vēsture    7
1.2.  Sociālo mediju klasifikācija    11
1.3.  Sociālo mediju ietekme uz patērētāju    13
2.  SOCIĀLIE MEDIJI KĀ SIA „INTERINFO LATVIJĀ” ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS    16
2.1.  SIA „Interinfo Latvijā” izmantotie sociālo mediju veidi un komunikācija    16
2.2.  SIA „Interinfo Latvijā” sociālo mediju komunikācijas SVID analīze    18
2.3.  Sabiedrisko attiecību speciālista darba specifika sociālajos medijos    20
3.1.  Klientu aptaujas analīze    25
3.2.  Uzņēmuma darbinieku interviju analīze    36
3.3.  Konkurējoša uzņēmuma labās prakses piemēra analīze    38
  SECINĀJUMI    43
  PRIEKŠLIKUMI    45
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    46
  GRAFISKĀ DAĻA    48
  PIELIKUMI    55
Extract

SECINĀJUMI
1. Sociālie mediji ir lielisks veids kā veidot ciešākas attiecības ar klientiem un uzlabot uzņēmuma reputāciju. Tā ir vēl nebijusi iespēja uzrunāt konkrētas patērētāju/klintu grupas, ērtā un ātri sasniedzamā veidā.
2. Sociālie mediji gan ietekmē, gan popularitātē pārspēj tradicionālos medijus, ievērojami ietaupot gan finanšu, gan cilvēku resursus.
3. Komunikācija sociālajos medijos nodrošina uzņēmuma un patērētāja dialoga veidošanu. Tas ir nozīmīgs kanāls savstarpēja dialoga un biznesa komunikācijas nodrošināšanā, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti, veicinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu uzticību uzņēmumam.
4. Sociālie mediji ir inovatīva tehnoloģija, kas prasa cita veida mārketinga aktivitātes – pieprasa domāšanu, iesaistīšanos un kreativitāti.
5. Kad runa ir par dažādām sociālo mediju kategorijām, uzņēmumam ir svarīgi apsvērt to, ko katra no tām var darīt uzņēmuma zīmola un patērētāju labā, un noteikti pielāgot savu pieeju, lai iegūtu reālus rezultātus.
6. Sabiedrisko attiecību speciālistam mūsdienās vairs nepietiek ar tradicionālo mediju pielietošanu uzņēmuma komunikācijā. Jāpielieto sociālo mediju komunikācija, sākot ar, piemēram, uzņēmuma sociālā profila izveidi kādā no populārākajiem sociālajiem portāliem Latvijā.
7. Kā piemērotākos un populārākos sociālo mediju kanālus biznesa komunikācijas veidošanai SIA „Interinfo Latvijā” klienti atzīst sociālos tīklus „Draugiem” (76 procenti) un „Facebook” (16 procenti) , kā arī mirkoblogu „Twitter” (5 procenti).
8. „Draugiem” pārklāj lielāko daļu no Latvijas iedzīvotājiem, līdz ar to lielākas mērķauditorijas sasniegšanai tas būtu viens no piemērotākajiem sociālo mediju kanāliem uzņēmumam.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register