Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:249731
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    5
  Summary    6
  Ievads    8
1.  Sociālie mediji un to ietekme uz ceļotāju uzvedību    10
1.1.  Sociālo mediju jēdziens un būtība    10
1.2.  Sociālo mediju lietošana Latvijā    15
1.3.  Ar tūrismu un atpūtu saistīts lietotāju radīts sociālo mediju saturs    20
1.4.  Lietotāju radīta satura ietekme uz ceļotāju uzvedību    24
2.  Siguldas novads kā tūristu ceļojumu galamērķis    26
3.  Sociālo mediju lietošana Siguldas novada tūrisma sektora kontekstā    32
3.1.  Tūrisma uzņēmēju, organizāciju un ceļotāju radīta satura izpēte    32
3.2.  Siguldas novada atspoguļojums ceļotāju un uzņēmēju radīta sociālo mediju saturā    35
4.  Sociālo tīklu satura ietekme uz Siguldas novada apmeklētāju ceļošanas plāniem    42
  Nobeigums    53
  Izmantoto avotu saraksts    56
  PIELIKUMI    59
Extract

Kopsavilkums
Bakalaura darba nosaukums ir “Ceļotāju un organizāciju radīta sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs.”
Darbs ir aktuāls, jo Latvijā pēdējos gados pieaug sociālo mediju lietošana Latvijas iedzīvotāju vidū. Šī tendence norāda uz sociālo mediju lietošanas nozīmību aizvien plašākā iedzīvotāju ikdienas sadzīves jautājumu amplitūdā, no kurām viena ir tūrisms. Sociālo mediju lietošanas tendences ļauj izteikt pieņēmumu, ka tie ieņem nozīmīgu lomu tūrisma popularizēšanā. Dažādu ar šo jomu saistītu jautājumu risināšanā, iepazīšanā, skaidrošanā tieši ar sociālo mediju starpniecību. Ārpus Rīgas, izņemot Jūrmalu, populārākā tūristu vieta, kurās tie izvēlas uzkavēties vairāk nekā vienu dienu, ir Siguldas novads.
Pētījuma mērķis bija izpētīt Latvijas ceļotāju un organizāciju radīto sociālo mediju saturu, kas saistīta ar atpūtas un brīvā laika pavadīšanu Siguldā un tā iespējamo ietekmi uz Latvijas ceļotāju vēlmi apmeklēt Siguldu brīvā laika pavadīšanas nolūkos.
Pētījumā tika izmantota zinātniskās literatūras un dokumentu analīze, sociālo mediju kontentanalīze, respondentu anketēšana un datu aprakstošā statistiskā analīze.
Darbs strukturēts četrās daļās. Pirmajā nodaļā tika analizēta sociālo mediju jēdzienu, tā būtību un teorētiskās saiknes ar tūrismu un ceļošanu. Otrajā nodaļā tika izvērtēts Siguldas novads, kā tūrisma galamērķis. Trešās nodaļas ietvaros tika praktiski izpētīts 2 Latvijas populārāko sociālo tīklu saturs par ceļošanu. Ceturtajā nodaļā analizēti sociālo tīkla lietotāju paradumi, attiecībā uz satura radīšanu un ceļošanas motivācijas veidošanu.
Darbā tika izmantoti informācijas avoti no tādiem autoriem, kā Tremps, Leonardi, Kazaka, par sociālo mediju veidiem, Lange-Farija un S. Eliota par sociālo mediju saturu, Dženkins par ceļotāju uzvedību un Siguldas novada pašvaldības mājas lapā publicētais.
Pētījumā noskaidrots, ka sociālajos tīklos lietotāju radītais ceļojumu tekstuālais saturs tiek papildināts ar vizuālu materiālu. Ceļojumu un pašvaldību organizāciju radītais saturs sociālajos tīklos tiek papildināts ar lietotāju komentāriem un veidotas diskusijas. Tā ir informācija, kuru sociālo tīklu lietotāji var atrast sociālajos tīklos un rada cilvēku motivāciju apmeklēt konkrētās apskates vietas.
Pētījuma gaitā tiek izdarīti galvenie secinājumi, ka cilvēku ceļošanas paradumus ietekmē sociālo mediju informācija, kuru rada tūrisma organizācijas, pašvaldības un tuvāko draugu vai paziņu komentāri sociālajos tīklos. Lietotājiem ir svarīgs vizuāls ceļojuma apskats, jo tas rada lielāku uzticību, ka publicētie apraksti atbilst patiesībai un noteiktās tūrisma vietas ir apskates vērtas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1363547
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register