Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:365963
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 56 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga audita teorētiskie pamati    8
1.1.  Mārketinga audita būtība    8
1.2.  Mārketinga audita mērķi    10
1.3.  Mārketinga audita veikšanas posmi    11
1.4.  Mārketinga audita īpatnības    12
1.5.  Nodaļas secinājumi    13
2.  Uzņēmuma OY „Lumene” mikro vides pētījums    14
2.1.  Mārketinga audita veikšanas iemesli    14
2.2.  Saimnieciskās darbības īss raksturojums    15
2.3.  Galvenās tirgus daļas un finanšu raksturojums    16
2.4.  Īss preces aprakst    18
2.5.  SMART mērķi    20
2.6.  Mērķa patērētāja profils    21
2.7.  SVĪD analīze un mārketinga mix    23
2.8.  Mērķa tirgus izvēles stratēģijas noteikšana    25
2.9.  Anketēšana rezultāti    28
2.10.  Nodaļas secinājumi    33
3.  Baltkrievijas kosmētikas tirgus apskats    35
3.1.  Nozares perspektīvas un trendi    35
3.2.  Tirgus analīze    37
3.3.  Nodaļas secinājumi    44
4.  Uzņēmuma OY „Lumene” ārējās vides pētījums    47
4.1.  Ekonomiskas un tehniskais šķērsgriezums    47
4.2.  Politiski –tiesiskais šķērsgriezums    53
4.3.  Sociālais-kultūras šķērsgriezums    55
4.4.  Nodaļas secinājumi    58
  Secinājumi    61
  Priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu sarakst    68
Extract

Secinājumi pēc Baltkrievijas kosmētikas tirgus analīzes rezultātiem:
1. Pēc Baltkrievijas ekspertu vērtējuma parfimērijas un kosmētikas tirgus katru gadu tiek papildināts ar jauniem produktiem. Pastāvīgi palielinās mājsaimniecību izdevumi mājās lietojamai kosmētikai un medicīniski-profilaktiskajiem līdzekļiem.
2. Kosmētikas produkcijas patēriņš Baltkrievijā ieņem trešo vietu pēc pārtikas un sadzīves ķīmijas precēm. Tas ir viens no jaunākajiem valsts rūpnieciskās ražošanas segmentiem.
3. Pēdējos gados par līderiem starp skaistumkopšanas precēm ir ierindojušies arī pret - novecošanas kosmētiskie līdzekļi, kuros par pamatu kā komponenti izmantoti ikri, vitamīni А, С, Е, retinols un kafijas augļi.
4. 2012 un 2013, gadā ir vērojams mērens šo kosmētisko līdzekļu apjoma tirgū pieaugums, kas ir pozitīva tendence un sola zīmola Lumene kosmētikas līnijai - Body Refresh un Arctic Spa (attīrošie dušas gēli un ādas skrubji), labus panākumus.
5. Iegūtie dati parādīja, ka 40% no Baltkrievijas ķermeņa kopšanas līdzekļu tirgus aizņem matu un ādas kopšanas kosmētiskie līdzekļi. Ņemot vērā šo secinājumu varētu domāt, ka līdzīgi attīstās arī pret - saules aizsardzības kosmētisko līdzekļu tirgus sektors (lai pasargātu ādu no foto novecošanās).
6. Tiešās pārdošanas daļa ir nedaudz palielinājusies patiecoties plašākai MLM (multi-level marketing) (līdzīgi Oriflame, Avon un Mary Cay). Lumene nav MLM uzņēmums, jo neizmanto tiešo pārdošanu. Tātad uzņēmums nevar konkurēt ar Oriflam un Avon ar sortimentu, bet var konkurēt ar cenu, jo visi minētie uzņēmumi strādā zemo un vidējo cenu segmentā.
7. Praktiski 80% no ķermeņa kopšanas līdzekļiem vēl joprojām tiek pārdoti izmantojot mazumtirdzniecību - caur universālveikaliem un tirgiem, kas dominē Baltkrievijā. Tāpēc uzņēmumam Lumene būtu nepieciešams izmantot tradicionālo preču pārdošanas modeli - uz vietas (reāla pārdošana), nevis izmantojot internetu (virtuālā).
8. Baltkrievijas uzņēmumu tirgus daļa dekoratīvās kosmētikas segmentā ir salīdzinoši niecīga - 8.7% no kopējā tirgus apjoma. Darbā ir parādīts, ka MLM (multi-level marketing) uzņēmumi Oriflame un Avon ir šī segmenta līderi ar kopējo tirgus daļu apmēram 20%. Tātad galvenie Lumene zīmola konkurenti būs ārvalstu uzņēmumi, kas salīdzinot ar Baltkrievijas uzņēmumiem aizņem ievērojamu tirgus daļu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1355562
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register