-
Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | PRODUKTA VIRZĪŠANAS LOMA UZŅĒMUMĀ | 6 |
1.1. | Mārketinga komunikācijas nozīme produkta virzīšanā | 7 |
1.2. | Mārketinga komunikācijas metodes | 10 |
1.3. | Spēļošanas pieeja mārketinga komunikācijā | 14 |
2. | SPĒĻOŠANAS PIEEJAS RAKSTUROJUMS | 17 |
2.1. | Spēļu elementus saturošas komunikācijas struktūra | 21 |
2.2. | Spēļošanas elementu mijiedarbība | 32 |
2.3. | Spēļošanas psiholoģiskā ietekme | 34 |
3. | SPĒĻOŠANAS IETEKMES NOVĒRTĒJUMS | 40 |
3.1. | Krāšana un virtuālie ieguvumi | 42 |
3.2. | Punktu piešķiršana | 48 |
3.3. | Patērētāju vēlmes spēļošanas elementu piedāvājumā | 54 |
3.4. | Patērētāju spēlēšanas paradumi | 57 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 61 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN ATSAUCES UZ AVOTIEM | 66 | |
PIELIKUMI | 70 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot spēļu elementu mārketingā izmantošanas pieejas un to pielietojumus Baltijas tirgū var secināt ka:
1. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ilgtermiņā, sacensība starp konkurentiem izmantojot klasiskas metodes kļūst mazāk efektīva. Uz informācijas apmaiņas mehānismiem iedarbojas dažādi traucējumi. Uzlabojot informācija apmaiņas procesu iespējams uzlabot komunikācijas efektivitāti.
2. Jo piesātinātāks kļūst tirgus, jo ierasto mārketinga komunikāciju metožu un pieeju izmaksas pieaug un efektivitāte samazinās. Izmantojot atšķirīgu pieeju un retāk izmantotus komunikāciju elementus ir iespējams daudz efektīvāk uzrunāt potenciālo pircēju.
3. Ir nepieciešams mainīties līdzi laikam un veidot tāda klientu informēšanas kampaņas, kuras uzrunā klientu viņam pazīstamos bet vēl plaši neizmantotos komunikāciju veidos izmantojot jaunus vispārpazīstamus simbolus un efektīvus stimulus par galveno mērķi izvirzot samazināt informācijas apmaiņas traucējumu un trokšņu ietekmi.
4. Datorspēles ir plaši izplatītas iedzīvotāju vidū. 86.6% spēlē datorspēles un patērētāju informācijas uztvere pielāgojas spēļu principiem. Ņemot vērā, ka spēles cilvēki spēlē brīvajā laikā, tad spēļošanas komunikāciju metodes var uzrunāt auditoriju efektīvāk.
5. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ilgtermiņā, sacensība starp konkurentiem izmantojot klasiskas metodes kļūst mazāk efektīva. Ir nepieciešams mainīties līdzi laikam un veidot tāda klientu informēšanas kampaņas, kuras uzrunā klientu viņam pazīstamos, bet vēl plaši neizmantotos komunikāciju veidos izmantojot jaunus vispārpazīstamus simbolus un efektīvus stimulus. Par galveno mērķi izvirzot samazināt informācijas apmaiņas traucējumu un trokšņu ietekmi uz informācijas apmaiņu.
6. Ir pieejami daudz un dažādi spēļošanas elementi kurus rūpīgi izvēloties un uzmanīgi pielietojot ir iespējams izveidot ļoti aizraujošu un līdz ar to efektīvu mārketinga komunikāciju, kuru potenciālais klients uztvers kā izklaidi nevis mēģinājumu kaut ko pārdot vai pamudināt uz kādu komerciālu rīcību.
7. Izklaide nenotiek pati par sevi. Mārketinga komunikāciju padarīt interesantu var tikai rūpīgi piestrādājot pie spēļošanas elementu izvēles, kombinācijas un realizācijas, lai klientiem būtu interesanti piedalīties izveidotajā akcijā ilgstošā laika periodā.…
Darba saturs izklāstīts 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā aprakstīta informācijas apmaiņas process un mārketinga komunikācijas loma produkta virzīšanā. Otrajā nodaļā ir aprakstīti spēļošanas elementi un to ietekme uz patērētāju kā arī praktiski piemēri pielietošanā praksē. Trešajā nodaļā ir analizēti Rimi un Maxima Baltijā realizēto mārketinga komunikāciju aspekti, aptaujāto patērētāju un intervēto ekspertu viedokļi no spēļošanas pielietošanas. Noslēgumā izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi spēļošanas pieejas efektīvākai un plašākai izmantošanai mārketinga komunikācijā. Darbs izklāstīts uz 69 lappusēm, satur 1 tabulu un 18 attēlus. Tam ir pievienoti 4 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, produkta virzīšanas metodes, spēļošana, aptauja, izklaides veidi, motivācija Atsaucēs: 6 grāmatas, un 53 dažādi elektroniskie resursi. Darba vērtējums bija 8, lai gan izstrādāts noteikti uz 9 vai pat 10.
- Mārketinga plānošana uzņēmuma “AVON” dekoratīvās kosmētikas līnijai Latvijā
- Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"
- Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Term Papers for university69
Evaluated! -
Mārketinga koncepcija viesu mājai „Copes”
Term Papers for university71
-
Starptautiskā reklāma kā mārketinga komunikāciju kompleksa elements Baltijas valstīs
Term Papers for university60
Evaluated! -
SIA "Lattelecom" produkta "Lattelecom digitālā televīzija" virzība tirgū
Term Papers for university55
-
Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
Term Papers for university60