Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733915
 
Evaluation:
Published: 02.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  Uzņēmumu korporatīvo stilu un tēlu teorētiskā izpēte    6
1.1.  Korporatīvā stila jēdziens un funkcijas    6
1.2.  Korporatīvā stila vizuālo daļu raksturojums    8
1.2.1.  Preču zīme un logo    8
1.2.2.  Fontu komplekts    8
1.2.3.  Korporatīvās krāsas    9
1.2.4.  Sauklis    9
1.2.5.  Svarīgākie korporatīvā stila komponenti    9
1.2.6.  Četri vektori    9
1.2.7.  Galvenā ideja, vīzija    10
1.2.8.  Auditorijas    10
1.3.  Logotipa nozīme un veidošanas kritēriji    10
1.3.1.  Logotipa vēsture    11
1.3.2.  Logo galvenā nozīme    12
1.3.3.  Pārskats par logo    12
1.3.4.  Logo šodien    13
1.3.5.  Veiksmīga logotipa dizains    13
1.3.6.  Logo kritēriji    14
1.3.7.  Saukļi    16
1.4.  Krāsu izvēle korporatīvajam stilam    16
1.5.  Vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmu tirdzniecība    20
  SECINĀJUMI    23
2.  Vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmu pārstāvošu uzņēmumu logotipu empīriskā izpēte    25
2.1.  Empīrisko metožu apraksts un respondentu raksturojums    25
2.2.  Anketēšanā iegūto rezultātu analīze    25
2.3.  Intervija ar SIA Pristis valdes locekli Jevgēniju Savčuku par firmas stila lomu biznesa attīstībā un firmas atpazīstamībā    33
  SECINĀJUMI    35
3.  Gala produkta izstrāde    36
3.1.  Darba gaita    36
3.2.  Stila grāmatas saturs    36
  NOBEIGUMS    37
  LITERATŪRAS SARAKST    38
Extract

NOBEIGUMS
Teorētiskās informācijas atlase un apstrāde, ļauj izdarīt secinājumus par to, kas ir korporatīvā identitāte un kā tā tiek veidota. Galvenā nozīme ir tā, ka logotipam un firmas stilam ir kodolīgi jāraksturo tas, kas tiek darīts uzņēmumā, tā darbības veidi un mērķi.
Logo ir uzskatāma, lakoniska grafiska zīme, kas tiek izmantota, lai attēlotu vai simbolizētu preci vai pakalpojumu. Tas arī atspoguļo uzņēmuma individualitāti. Veiksmīgam logotipam ir jābūt labi salasāmam un viegli atpazīstamam. Kad logotips jau ir kļuvis pietiekoši atpazīstams, tas var sākt funkcionēt kā preču zīme.
Profesionāli veidots logo ir nepieciešams ikvienai kompānijai kas grib augt un attīstīties.
Krāsa ir svarīga logotipa atpazīstamībai, bet tai nevajadzētu būt neaizvietojamai sastāvdaļai tā dizainā, jo tas varētu konfliktēt ar funkcionalitāti. Tādēļ logotipam ir nepieciešams izstrādāt melnbalto un krāsaino versiju.
Ir svarīgi atlasīt pareizās krāsas kuras tiks izmantotas logotipā un korporatīvajā stilā, jo krāsām ir daudz dažādas simboliskas nozīmes, tāpēc pirms to izmantot korporatīvā stila izstrādē, nepieciešams izpētīt tās psiholoģisko ietekmi un to, kādu iespaidu nepieciešams krāsai atstāt uz klientu. Ar krāsām arī nedrīkst pārspīlēt, jo tas var radīt problēmas logotipa atpazīstamībā.
Analizējot empīriskajā daļā iegūtos rezultātus var secināt, ka vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmas pārstāvošai firmai logotipā ir jādominē zilai, sarkanai vai melnai krāsai. Logotipa grafiskajos zīmējumos jādominē liektām līnijām, ģeometriskām figūrām vai burtu salikumiem, tad logotips pēc respondentu domām simbolizētu vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmas.
Analizējot anketēšanā un intervijā iegūtos rezultātus, apstiprinās hipotēze, ka gaumīgi un firmas specifikācijai atbilstoši izstrādāts logotips un firmas stils, potenciālajiem klientiem rada iespaidu ka firma ir stabila un uzticama, kā arī sekmē firmas atpazīstamību gan potenciālo klientu gan konkurentu vidū.
Darba rezultātā ieguvu noderīgu informāciju par veiksmīga logotipa un korporatīvā stila izstrādi, kas man noderēs arī turpmāk. Izveidoju stila grāmatu, ko SIA Fruktus īpašnieks Jānis Vilks atzina par izdevušos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register