Term Papers
Business and Law
Economics
Starptautisko ekonomisko sakaru attīstības perspektīvu no...-
Starptautisko ekonomisko sakaru attīstības perspektīvu novērtēšana plastmasas izstrādājumu ražošanas uzņēmumā
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 8 | |
1. | RAŽOŠANAS UZŅĒMUMU STARPTAUTISKĀS EKONOMISKĀS SADARBĪBAS VIRZIENI | 10 |
1.1. | Ražošanas faktoru sagāde | 10 |
1.1.1. | Materiālu iegāde un piegādātāju izvēle | 10 |
1.1.2. | Ražošanas līdzekļu iegāde | 17 |
1.2. | Produkcijas realizācija | 22 |
1.2.1. | Produkcijas sadales kanāli | 22 |
1.2.2. | Mārketinga stratēģijas izvēle | 25 |
2. | NOZARES UN UZŅĒMUMA ANALĪZE | 31 |
2.1. | Plastmasas izstrādājumu ražošanas nozares raksturojums | 31 |
2.2. | Uzņēmuma raksturojums | 37 |
2.3. | Plastmasas izstrādājumu tirgus analīze | 42 |
2.4. | Uzņēmuma un tā konkurentu analīze | 45 |
3. | UZŅĒMUMA STARPTAUTISKO EKONOMISKO SAKARU ATTĪSTĪBAS VIRZIENI UN TO NOVĒRTĒJUMS | 50 |
3.1. | Uzņēmuma produkcijas sadales kanālu izvēles pilnveidošana | 50 |
3.2. | Uzņēmuma mārketinga pasākumu produkcijas virzīšanai tirgū uzlabošana | 53 |
3.3. | Uzņēmuma ražošanai nepieciešamo materiālu sagāžu plānošana | 57 |
3.4. | Uzņēmuma ražošanas līdzekļu piegādātāju izvēles uzlabošanas iespējas | 62 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 69 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 72 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes gaitā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Plānojot materiālu sagādi, uzņēmums cenšas panākt izmaksu minimizēšanu,
ņemot vērā visus tos faktorus, kas var būt mainīgi pasūtījuma veikšanas un
piegādes procesā un ietekmēt kopējās izmaksas. Plānojot materiālu piegādes
globālajā mērogā pieaug transportēšanas laika un izmaksu loma;
2. Lēmumu par līdzekļu ieguldīšanu kādā no ražošanas faktoriem ietekmē ne
tikai ieguldījuma rentabilitāte, bet arī citi uzņēmējdarbības rezultātu
ietekmējošie faktori, kā piemēram, pieejamie brīvie naudas līdzekļi,
sasistības pret trešajām personām, plānotie ražošanas apjomi un citi faktori;
3. Uzņēmuma produkcijas sadales kanālu un mārketinga stratēģijas izvēle
notiek, pamatojoties uz uzņēmuma mērķiem, produkcijas īpatnībām,
pieejamiem finanšu līdzekļiem, uzņēmuma sagatavotību jaunajiem tirgiem un
citiem aspektiem;
4. Plastmasas izstrādājumu ražošanas nozare veido salīdzinoši nelielu daļu no
Latvijas kopējās tautsaimniecības, tās īpatsvars iekšzemes kopproduktā
sastāda mazāk nekā 1%, taču, tāpat kā citur pasaulē, plastmasas izstrādājumi
tiek izmantoti daudzās nozarēs, kā piemēram, kosmētikas ražošanā un
tirdzniecībā, pārtikas ražošanā, būvniecībā, un citās jomās, un pieprasījums
pēc plastmasas izstrādājumiem pastāvīgi pieaug;
5. Plastmasas reklāmas, tirdzniecības un dizaina elementu ražotāji darbojas
vienlīdzīgos apstākļos, tiem ir pieejami līdzīgi vai vienādi resursi par
vienādām cenām, katram uzņēmumam pieder salīdzinoši neliela tirgus daļa
un nav izteikta nozares līdera, kas liecina par to, ka uzņēmumi darbojas
pilnīgas konkurences apstākļos;
6. Uzņēmuma produkcija var konkurēt to valstu tirgos, kur darbojas līdzīgi
uzņēmējdarbības noteikumi, un ir pieejami resursi ar līdzīgiem noteikumiem
kā vietējā tirgū, kas nozīmē to, ka produkcija būs konkrētajos tirgos
konkurētspējīga gan kvalitātes gan cenas ziņā. Šādi tirgi ir Latvijas
kaimiņvalstis Lietuva un Igaunija;
7. Neskatoties uz to, ka Ķīnā ir iespējams iegādāties plastmasas materiālus par
8%-18% zemākām cenām, nekā šobrīd labākajam uzņēmuma piegādātājam
no Igaunijas, tas būtu iespējams tikai tad, ja uzņēmums ievērojami
paplašinātu savu darbību un būtu spējīgs uzturēt lielāku materiālu krājumu
daudzumu, vai arī, ja Ķīnas partneri piedāvātu izdevīgākus piegādes
nosacījumus;
8. Praksē lēmuma pieņemšana par ražošanas līdzekļu iegādi ir sarežģīts process.
Ja ražošanas līdzeklim nav noteicošā loma ražošanas procesā, tad galvenais
faktors ir pieejamie finanšu līdzekļi, bet to objektu izvēlē, kuri nodrošina
ražošanas pamatprocesu, lielāka nozīme ir iekārtas apkalpošanas servisa
ātrumam un kvalitātei.…
Diplomdarbs ir izstrādāts par tēmu „Starptautisko ekonomisko sakaru attīstības perspektīvu novērtēšana plastmasas izstrādājumu ražošanas uzņēmumā”.Pirmajā nodaļā tiek raksturoti ražošanas uzņēmumu starptautiskās ekonomiskās sadarbības virzieni, tiek aprakstīts ražošanas faktoru sagādes un piegādātāju izvēles process, kā arī produkcijas sadales kanālu un mārketinga stratēģijas izvēle. Otrajā nodaļā tiek veikta plastmasas izstrādājumu ražošanas nozares un uzņēmuma analīze. Tiek aprakstīts nozares un uzņēmuma lielums, kā arī veikta tirgus un konkurentu analīze. Trešajā nodaļā tiek novērtētas uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru attīstības perspektīvas produkcijas eksporta, kā arī materiālu un ražošanas līdzekļu iegādes jomās.
- Starptautisko ekonomisko sakaru attīstības perspektīvu novērtēšana plastmasas izstrādājumu ražošanas uzņēmumā
- Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību
- Uzņēmuma "A” attīstības plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību
Term Papers for university74
-
Uzņēmuma "A” attīstības plāns
Term Papers for university66
Evaluated! -
Starptautisko aviosabiedrību alianšu attīstība
Term Papers for university47
Evaluated! -
Brīvās ekonomiskās zonas, to attīstības tendences
Term Papers for university65
Evaluated! -
Reģionālās attīstības tendences Latvijā
Term Papers for university82
Evaluated!