Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345007
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Vecumposma īpatnību ievērošana mācot 2.klasē    7
2.  Integrēto mācību teorētiskās pamatnostādnes    9
2.1.  Mācību satura organizācija    10
2.1.1.  Mācību stunda kā mācību organizācijas forma    13
2.1.2.  Mācību satura integrācija    16
2.2.  Integrēto mācību darba gaita, tās mācīšanās nozīme un priekšrocības    18
2.3.  Tēmas „Meža veltes” apgūšanā izmantojamās metodes    21
2.3.1.  Pārrunu metode    25
2.3.2.  Uzskates metode    25
2.3.3.  Vingrinājumi    26
2.3.4.  Spēles metode    27
3.  Bērnu izziņas aktivitāte un mācīšanās motivācija    29
4.  Integrētās mācīšanas izmantošana mācību procesā    34
4.1.  Integrētās dienas konspekts tēmas „Meža veltes” apguvē    35
4.2.  Dabaszinības stundas konspekts tēmas „Meža veltes” apguvē    42
4.3.  Pedagoģiskā eksperimenta analīze    44
  Noslēgums    47
  Bibliogrāfija    48
Extract

I.Pestolocijs ir teicis, ka galvenais mācību mērķis ir ne tik daudz zināšanu apgūšana, cik bērnu prāta un dvēseles spēju attīstīšana.
Izglītības mērķis ir izglītots, patstāvīgi, elastīgi domājošs, lemt, rīkoties un atbildību uzņemties spējīgs cilvēks, kurš sakņojas savas tautas kultūrvērtību sistēmā un ir tolerants pret citu etnosu vērtībām. Lai šādu mērķi sasniegtu, dzimtās valodas, dabaszinību un mūzikas skolotājiem jāmeklē daudzveidīgas iespējas, kā pilnveidot norādītā prasmes. Reālā situācija skolās liecina, ka skolēniem trūkst prasmes loģiski un gramatiski pareizi izteikt domas, jūtas un vēlmes kā runā, tā rakstos. Arvien rodas jaunas domas, idejas par mācību procesa pilnveidošanu (Šķendere N., 2003).
Arvien biežāk skolotāji meklē jaunus ceļus, kā atrast kopsakarības starp mācību priekšmetiem. Viens no tiem ir integrētā mācīšana.
Integrētā mācīšana ļauj skolēniem apgūt vienotu, nesadrumstalotu zinību sistēmu, nodrošinot viņu iekšējo un ārējo brīvību, veidot bērnu par personību, kam ir pašam savi uzskati, kas spēj pieņemt sabiedrības uzvedības normas un adaptēties konkrētā kultūrvidē, veidot skolēna pieredzi saskaņā ar viņa attīstības iekšējo loģiku un attīstības tendencēm, radot bērna individualitātes attīstīšanai atbilstošu vidi.
Izvēlētā studiju darba tēma ir „Meža veltes” apguve 2. klasē.
Pētījuma objekts: mācību process 2.klasē.
Pētījuma priekšmets: integrēto mācību izmantošana.
Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskām atziņām un praktiskā darba pieredzi, izstrādāt un realizēt dabaszinību stundas un integrētās dienas modeli par tēmu „Meža veltes” 2. klasē.
Hipotēze: ja integrē mācību saturu un izmanto dažādas mācību metodes, tad pieaug bērnu izziņas intereses un mācīšanās motivācija tēmas „Meža veltes” apguvē.
Uzdevumi:
1.Studēt, apkopot un analizēt literatūru par mācību procesa integrāciju.
2.Izpētīt literatūru par dažādu mācību metožu izmantošanas iespējām tēmas „Meža veltes” apguvē.
3.Izstrādāt integrētās dienas modeli tēmas „Meža veltes” apguvē 2. klasē.
4.Izstrādāt dabaszinību stundas modeli tēmas „Meža veltes” apguvē 2.klasē.
5.Veikt pedagoģiskā eksperimenta analīzi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register