Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:144374
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    9
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    11
1.1.  SIA “Interlux” darbības analīze    11
1.1.1.  Uzņēmuma darbība un produkti    11
1.1.2.  Uzņēmuma personāla politika    13
1.1.3.  Uzņēmuma finansiālās darbības analīze    14
1.2.  Medicīnas preču tirgus analīze    17
1.2.1.  Nozares raksturojums    17
1.2.2.  Vidi ietekmējošie faktori    19
1.2.3.  Normatīvo aktu ietekme uz uzņēmumu    20
1.2.3.  SIA “Interlux” konkurentu analīze    21
1.2.5.  SIA “Interlux” klientu apmierinātība    23
1.3.  SIA “Interlux” darbības analīze, izmantojot EFQM izcilības modeli    24
1.4.  SVID analīze    25
2.  APRĒĶINU DAĻA    28
2.1.  SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu izstrāde    28
2.1.1.  SIA “Interlux” darbinieku motivācijas aptauja    28
2.1.2.  SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu ieviešana    31
2.1.3.  SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu izmaksas    37
2.2.  SIA “Interlux” klientu apmierinātība    39
2.2.1.  SIA “Interlux” klientu apmierinātības aptaujas rezutlāti    39
2.2.2.  PARETO analīze    47
2.3.  SIA “Interlux” sortimenta paplašināšana    48
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    54
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    67
1.pielikums.  EQGM izcilības modelis    69
2.pielikums.  Darbinieku motivācijas aptauja    71
3.pielikums.  Klientu apmierinātības anketa    73
4.pielikums.  Darbinieku novērtēšanas aptauja    75
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba autore, izstrādājot diplomprojektu “Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana”, nonāca pie šādiem secinājumiem:
• no valsts budžeta 2016. gadā plānoti 11435988 euro centralizētai medikamentu un materiālu iegādei.
• tirdzniecības nozare ir viena no svarīgākajām nozarēm Latvijas ekonomikā, kura pēc Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datiem 2014. gadā veidoja 15.8 % no IKP.
• no 2013. gada līdz 2015. gadam uzņēmuma neto peļņa ir pieaugusi par 7604 EUR un kopš 2014. gada īstermiņa parādi ir samazinājušies par 5816 EUR.
• no 2013. gada līdz 2015. gadam vispārējo apgrozāmo līdzekļu koeficients iekļaujas robežās 1 – 2, kas nozīmē, ka uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi ir pietiekami, lai segtu īstermiņa parādus.
• galvenie SIA “Interlux” klienti ir slimnīcas, ģimenes ārstu prakses, laboratorijas un aptiekas.
• SIA “Interlux” lielākie konkurenti ir SIA“Medilink”, SIA “Arbor Medical Korporācija”, SIA “Biotecha”, SIA “Diamedica”, SIA “Genera” un SIA “Hitrox”.
• SIA “Interlux” nav informācijas, ko par uzņēmumu domā klienti, jo līdz šim tas nav veicis klientu apmierinātības aptauju.
• uzņēmuma pozicionēšanas kartē var novērot, ka SIA “Interlux” ir vismazākā peļņa, salīdzinot ar lielākajiem konkurentiem.
• EFQM analīzē zemākais vērtējums ir pie kritērija – personāla apmierinātība, jo uzņēmums nav izstrādājis pietiekoši labu motivēšanas sistēmu.
• izanalizējot SIA “Interlux” konkurences analīzi un SVID analīzi, ir redzams, ka uzņēmumam vajag paplašināt sortimentu, lai uzlabotu finansiālo stāvokli un spētu apsteigt konkurentus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register