Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684666
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa    7
1.  Mārketinga attīstība brīvā tirgus apstākļos    7
1.1.  Mārketinga attīstības faktori    10
1.1.1.  Komunikācijas līdzekļu attīstība    12
1.1.2.  Zinātnes un tehnikas attīstība    15
2.  Tradicionālā mārketinga pāreja uz netradicionālo mārketingu    16
2.1.  Mārketinga jaunās netradicionālās formas un pieejas preču virzīšanai tirgū    20
  Empīriskā daļa    25
3.  Latvijas uzņēmumu pieredze mārketinga jomā    25
3.1.  Mārketinga netradicionālās metodes, kurus izmanto uzņēmumi    26
3.2.  Mārketinga pasākumu efektivitāte    29
3.2.1.  Latvijas spilgtākie piemēri    32
  Pētījums    38
4.  Patērētājs komunikācijā ar mārketingu    38
4.1.  Patērētāja attieksme pret precēm un pakalpojumiem    41
4.1.1.  Aptaujas analīze par patērētāja attieksmi pret precēm un pakalpojumiem    42
4.2.  Patērētāja attieksme pret mārketinga pasākumiem    49
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    58
Extract

Kāpēc mārketings un kāpēc netradicionālais mārketings? Mārketingam, tāpat kā dzīvam organismam, ir nepieciešama attīstība. Mārketings un reklāma jau pastāv gandrīz gadsimtu un arvien biežāk tiek runāts par mārketinga efektivitātes samazināšanos un nespēju piesaistīt patērētāju uzmanību un interesi. Patērētājs pierod pie patstāvīgas reklāmas klātbūtnes visās savas dzīves jomās un sāk to ignorēt un vairīties no tās, attiekties pret to skeptiski un pat ironiski. Tradicionālā veļas pulvera reklāma ar smaidošiem bērniem un skaistiem, priecīgiem cilvēkiem TV skatītājā izraisa vēlmi aiziet uzsmērēt vēl vienu sviestmaizi vai uzsmēķēt reklāmas pauzes laikā. Tas nozīmē, ka patērētājs netiek sasniegs un reklāmdevēja nauda ir izmesta vējā.
Mārketingam ir vajadzīgi jauni komunikācijas kanāli, lai tas spētu attīstīties. Tradicionālās reklāmas efektivitāte samazinās, jo patērētājs to uztver ļoti skeptiski. Veiksmīgā netradicionālā mārketinga gadījumā ziņa izplatās ģeometriskā progresijā, kas dod efektīvu rezultātu. Attiecinot netradicionālo mārketingu uz reklāmu, veidojot to kā netradicionālu reklāmu, patērētājs tai uzticas vairāk, jo neuztver to kā reklāmu.
Tieši par netradicionālo mārketingu Latvijas uzņēmumiem, informācijas ir ļoti maz un uzņēmēji negrib mēģināt neko jaunu, jo baidās ciest zaudējumus. Citās valstīs netradicionālais mārketings tiek jau ļoti veiksmīgi izmantots. Netradicionālais mārketings, kas balstīts uz dažādu inovāciju izmantošanu produkta izplatīšanas procesā, šobrīd strauji attīstās un kļūst par neatņemamu sastāvdaļu komunikācijā ar patērētāju. Tā kā mārketings attīstās, tad uzņēmējiem vajadzētu papildināt savas zināšanas šajā jomā, nevis stingri pieturēties pie klasiskajām teorijām. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1134777
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register