Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878095
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 72 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Attēlu saraksts   
  Ievads   
1.  Tūrisma sniegtās iespējas uzņēmējdarbībā un to teorētiskie aspekti   
1.1.  Teorētiskie aspekti   
1.2.  Attīstības nosacījumi   
2.  Tūrisma sniegtās iespējas uzņēmējdarbībai Mārupes novadā   
2.1.  Dokumentācija un plānojumi   
2.2.  SVID analīze   
2.3.  Rādītāji un tendences   
3.  Mārupes novada tūrisma uzņēmējdarbības nosacījumu un attīstības izvērtējums   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Pielikumi   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Tūrisma uzņēmējdarbības vide ir ļoti mainīga un to īpaši izmaina straujais iedzīvotāju skaita un tirgus pieaugums.
2. Tūrisma uzņēmējdarbība Mārupes novadā ir iepriekš maz pētīta.
3. Uzņēmējdarbības vietai un pieejamībai ir liela nozīme.
4. Urbānās vietās ir lielāka ienākumu līmeņa atšķirība starp komersantiem nekā ārpus tās.
5. Plaši izplatīts vienas dienas tūrisms, kuru ir sarežģīti uzskaitīt.
6. Pierīgas reģions, kurā ietilpst arī Mārupes novads ir otrais populārākais tūristu galamērķis Latvijā aiz Rīgas.
7. Perspektīvākie tūrisma attīstības virzieni Mārupes novadā, ko uzņēmējiem izmantot ir: kultūras tūrisms, aktīvais tūrisms, aviācijas tūrisms un dabas tūrisms.
8. Mārupes novadā un visā Latvijā pieprasījums pēc tūrisma pakalpojumiem pieaug.
9. Neskatoties uz pakalpojuma sniegšanas stratēģiski izdevīgu vietu, tas ne vienmēr nodrošina veiksmīgu uzņēmējdarbību, bet tas veicina stabilāku darba apjomu un ienākumus.
10. Uzņēmējdarbību ietekmē noteiktie ierobežojumi, nodokļi, sezonalitāte, mainīgās klientu vēlmes.
11. Novada teritorijā ir daudz līdzīgs un universāls pakalpojumu klāsts.
12. Interviju rezultāti ar Mārupes novada uzņēmējiem un specialistiem liecina par lielu konkurenci, kā arī par daudz neizmantotām iespējām un nišām.
13. Ilgtspējīgas vides nodrošinājums uzņēmējiem ir ļoti nepieciešams, bet atsevišķās vietās pārāk striktie ierobežojumi neveicina tūrisma uzņēmējdarbību.
14. Pieprasījums Mārupes novadā ir vērtējams kā stabils, kā arī mazāk atkarīgs no sezonas un laikapstākļu ietekmes nekā attālākas pašvaldības.
15. Novada uzņēmēju un iedzīvotāju apmierinātība ar tūrisma vidi, infrastruktūru un iespējām gadu no gada palielinās.
16. Tūrisma uzņēmējdarbība bieži netiek veikta kā vienīgā un daudziem uzņēmējiem ir papildus uzņēmējdarbība blakus ienākumu gūšanai.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register