-
Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
Saīsinājumi un speciālie termini | 4 | |
Ievads | 6 | |
1. | SIA “AiVi” darbības vispārīgs raksturojums | 8 |
1.1. | Uzņēmuma izveidošanas vēsture un darbības pamatvirzieni | 8 |
1.2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 9 |
2. | SIA „AiVi” mārketinga kompleksa analīze | 13 |
2.1. | Preces un pakalpojumi | 13 |
2.2. | Cenu raksturojums | 15 |
2.3. | Preču virzīšanas pasākumi | 18 |
2.4. | Vietas raksturojums | 20 |
3. | Uzņēmuma ekonomiskās darbības analīze | 23 |
3.1. | Pamatfondi un preču apgrozījums | 23 |
3.2. | Noieta organizācija | 26 |
4. | SIA “AiVi” finansiālās darbības analīze | 28 |
4.1. | Likviditātes analīze | 28 |
4.2. | Uzņēmuma kapitāls, maksātspēja un saistības | 31 |
4.3. | Aktivitātes rādītāju analīze | 35 |
4.4. | Rentabilitātes analīze | 40 |
4.5. | Bilances analīze | 45 |
5. | Klientu aptaujas rezultāti | 54 |
6. | Konkurences raksturojums SIA “AiVi” darbībā | 59 |
6.1. | Konkurences nozīme uzņēmuma attīstībā | 59 |
6.2. | Konkurences analīze un konkurētspējas raksturojums | 62 |
Secinājumi un priekšlikumi | 65 | |
Kopsavilkums | 67 | |
Izmantotā literatūra | 70 | |
Pielikumi | 72 |
Lai ražošanas vai pakalpojumu sniegšanas uzņēmums vai organizācija spētu pastāvēt, sekmīgi konkurēt un attīstīties, liela uzmanība jāvelta mārketinga kompleksa pilnveidošanai un noieta politikai. Tas iegūst arvien lielāku nozīmi pieaugošās konkurences apstākļos, kad vadītājiem ir jāpieņem pareizi lēmumi par to, kādiem jābūt ražojamiem un pārdodamiem produktiem, to cenām, ar kādiem starpniekiem sadarboties un kādus virzīšanas pasākumus izmantot, lai gūtu panākumus konkurences cīņā. Mūsdienās liela uzmanība tiek veltīta personāla vadīšanai, un pakalpojumu nozarēs šiem jautājumiem ir jāpieiet ļoti rūpīgi, jo personāls ir viens no mārketinga kompleksa jeb mārketinga „mix” elementiem.
SIA „AiVi” atrodas Kārsavas pilsētā Ludzas rajonā.. Uzņēmuma pamatdarbības veids ir mazumtirdzniecība. Uzņēmums darbojas kopš 1994.gada. Uz 2005.gada sākumu uzņēmumā strādāja 7 darbinieki. Pēdējo četru gadu finansiālās darbības rezultāts ir peļņa.
Pēdējo gadu laikā starp pārtikas preču mazumtirgotājiem ir saasinājusies konkurence, par galveno konkurentu var uzskatīt veikalu “Elmarket”, kas uz pārējo fona izceļas ar lielu tirdzniecības platību, pašapkalpošanās sistēmu, dažādām akcijām, kuras piesaista pircējus. Diplomdarba tēma tika izvēlēta tādēļ, ka SIA “AiVi” ir svarīgi izpētīt, ar kādiem pasākumiem būtu iespējams saglabāt konkurētspējīgās priekšrocības.
Lai SIA “AiVi” varētu plānot uzņēmuma darbu, ir jāizanalizē pēdējo gadu finansiālās darbības rezultāti, kas ir atspoguļoti peļņas – zaudējumu aprēķinā un bilancē un jānovērtē uzņēmuma panākumi un kļūdas. Tāpat ļoti svarīgi ir noskaidrot pircēju viedokļus par veikala darbu, kas tiks izdarīts ar anketēšanas palīdzību.…
Uzņēmuma vispārīgs raksturojums. Uzņēmuma mārketinga kompleksa analīze. Finansiālo rādītāju analīze (likviditāte, rentabilitāte, maksātspēja). Bilances analīze. klientu aptaujas rezultātu analīze. Konkurences analīze. Priekšlikumi uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai.
- Debitoru parādu uzskaite, analīze un kontrole SIA "ZZ"
- Finanšu analīze kokapstrādes uzņēmumā
- Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma – kredītņēmēja finanšu stāvokļa novērtējums
Term Papers for university72
Evaluated! -
Biroja darba organizācija Krievijas - Latvijas uzņēmumā "Veleks"
Term Papers for university47
-
SIA "Anda L" tiesiskās un finanšu darbības izvērtējums
Term Papers for university59
Evaluated! -
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Term Papers for university95
Evaluated! -
Uzņēmuma ienākuma nodoklis. Tā administrēšana un problēmas Latvijā
Term Papers for university53
Evaluated!