Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:313111
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA    7
1.1.  Iekšējas komunikācijas jēdziens, virzieni un mērķi    8
1.2.  Iekšējas komunikācijas uzdevumi un funkcijas    12
1.3.  Iekšējas komunikācijas instrumenti    14
1.4.  Efektīvas iekšējas komunikācijas pazīmes    18
2.  SIA „MEDIA DIVI” IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS VEIDOŠANA    20
2.1.  SIA „Media divi” iekšējas komunikācijas instrumenti    23
2.2.  Darbinieku apmierinātība ar iekšējo komunikāciju    25
2.3.  Informācijas plūsma SIA „Media divi”    27
3.  IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS SALĪDZINĀJUMS – SIA „MEDIA DIVI” UN SIA „P.R.A.E. SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS”    36
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    39
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    41
  PIELIKUMI    43
Extract

IEVADS
Iekšēja komunikācijas un komunikācija vispār, pastāv visur un tā ir sabiedrisko attiecību neatņemama daļa. Piešķirot lielu uzmanību tieši iekšējai komunikācijai uzņēmumā palielināsies darbinieku pašatdeve un uzlabosies kopējie darba rezultāti. Ja starp darbiniekiem un vadību būs brīva informācijas plūsma pēc hierarhijas principa, tad komunicēt būs daudz vieglāk.
Šī tēma ir aktuāla ne tikai uzņēmumam kuru es pētīšu manā kvalifikācijas darbā, bet arī visiem tiem uzņēmumiem kuri grib uzlabot iekšējas attiecības savā uzņēmumā un lai panāktu to, ka darbiniekiem paaugstinātos pašatdeve. Vienalga, vai tā būs uzņēmums, kura sniedz sabiedrisko attiecību pakalpojumus, uzņēmums kura sniedz tūrisma pakalpojumus vai liels hipermakets. Katrā uzņēmuma strādā cilvēki, kuriem jāmācās komunicēt savā starpā un arī ar klientiem.
Pētījuma objekts;
Uzņēmuma SIA „Media divi” iekšējās komunikācijas procesi.
Kvalifikācijas darba mērķis ir:
Izpētīt iekšējo komunikāciju reklāmas aģentūrā SIA „Media divi” un noskaidrot darbinieku apmierinātību ar iekšējo komunikāciju uzņēmumā.
Lai sekmīgi realizētu uzstādīto darba mērķi, tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Teorētiski noskaidrot iekšējas komunikācijas jēdzienu un instrumentus kas tiek lietoti iekšējas komunikācijas veidošanā;
• Izpētīt un novērtēt iekšējas komunikācijas kanālus uzņēmumā SIA „Media divi”, lai noskaidrotu to efektivitāti;
• Veikt darbinieku interviju, lai noskaidrotu ka starp darbiniekiem notiek informācijas plūsma;
• Veikt iekšējās komunikācija kanālu salīdzinājumu (SIA„Media divi un SIA „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”), ai varētu noskaidrot iekšējo komunikāciju atšķirību un atrisinātu kādi iekšējas komunikācijas uzlabojumi ir vajadzīgi uzņēmumam SIA „Media divi”;
• Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus par SIA „Media divi” tālāko iekšējas komunikācijas uzlabošanu.
Pētījumā izmantotas šādas datu ieguves metodes:
• Darbinieku anketēšana;
• Intervija ar uzņēmuma direktoru;
• Novērojumi;
• Teorētiskās literatūras analīze;

Pētījumā izmantota datu apstrādes metode:
• „Tīkla metode”
Pētījumā periods: 2010. gada maijs. Maijā tika aptaujāti firmas darbinieki (anketēšana), kā arī nointervēts uzņēmuma vadītājs.
Darba pirmajā daļā aplūkota iekšējas komunikācijas būtība. Tas mērķi, virzieni, uzdevumi, funkcijas, instrumenti un iedalītas efektīvas komunikācijas pazīmes.
Otrajā daļā izpētīta SIA „Media divi” iekšējas komunikācijas veidošana. Kādus iekšējas komunikācijas instrumentus izmanto uzņēmums, ar anketēšanas palīdzību tiks noteikta uzņēmuma informācijas plūsma, iegūtas datēs apstrādātas ar „Tīkla metodi” un sastādīta informācijas plūsmas shēma. Ar intervijas palīdzību noteikta darbinieku apmierinātība ar iekšējo komunikāciju.
Darba trešajā daļā veikts SIA „Media divi” un SIA „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības” iekšējo komunikāciju salīdzinājumi un sniegti priekšlikumi par iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējām uzņēmumā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register