Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439215
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.08.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  SERVISA LOĢISTIKAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Pirmspārdošanas serviss    9
1.2.  Pārdošanas serviss    10
1.3.  Pēcpārdošanas serviss    11
1.4.  Servisa nozīme uzņēmuma klientu lojalitātes paaugstināšanā    12
2.  INFORMĒJOŠĀS REKLĀMAS IZMANTOŠANAS IESPĒJAS PIRMSPĀRDOŠANAS SERVISĀ    14
2.1.  Reklāmas teksta veidošanas principi    15
2.2.  Krāsu ietekme reklāmas veidošanā    18
2.3.  QR kods kā reklāmas nesējs    23
3.  IK „SKAISTUMA SERVISS” SERVISA LOĢISTIKA    26
3.1.  Uzņēmuma IK „Skaistuma serviss” raksturojums    26
3.2.  Pirmspārdošanas, pārdošanas, pēc pārdošanas serviss uzņēmumā    30
3.3.  IK „Skaistuma serviss” reklāma kā pirmspārdošanas servisa pilnveidošana    33
3.4.  Reklāmas efektivitātes novērtējums klientu piesaistei    44
  SECINĀJUMI    50
  PRIEKŠLIKUMI    51
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    52
Extract

SECINĀJUMI
Izstrādājot kvalifikācijas darbu, autore secina:
1. Servisa loģistika ir pakalpojumu kopums, kur katra servisa darbība papildina viena otru, lai apmierinātu patērētāja vajadzības, tā ir neatņemama uzņēmuma „Skaistuma serviss” sastāvdaļa klientu piesaistīšanai un noturēšanai.
2. Pirmspārdošanas servisā informācijas sniegšanai par produktu ir svarīgi ņemt vērā mērķa auditoriju un tās iespējas sasniegt informāciju.
3. Reklāmas veidošanā liela nozīme ir gan teksta noformējumam, izkārtojot tekstu, gan burtu veida izvēlei, gan saturam, gan vizuālajam noformējumam. Reklāmas vizuālais izskats ietekmē patērētāja teksta uztveri un no tā izrietošās sekas – izvēlēties produktu vai nē.
4. Veiksmīgai reklāmai, kas piesaistītu potenciālā klienta uzmanību un uzrunātu, jāizmanto pareizās krāsas, kuras pievērš uzmanību un asociējas gūstamo rezultātu, iepazīstinot ar produktu.
5. Mobilā reklāma un prezentreklāma ir reklāma, kura „atnāk” pie potenciālā klienta.
6. Reklāmas izveidošanai QR kods ir lēts, ērts un vienkāršs paņēmiens klientu piesaistīšanai, kur nav nepieciešams iesaistīt dizainerus, reklāmu vai datoru speciālistus.
7. Pārdošanas servisā katra nianse ir jāpārdomā, lai radītu klientam saistošu vidi, kurā klients jūtas komfortabli.
8. Sociālās platformas ir iespēju rīks ikvienam uzņēmumam gan sasniegt lielu auditoriju un daļu no tās padarīt par saviem klientiem, gan vienkārši uzturēt savu tēlu.
9. Ieviestā informējošā reklāma IK „Skaistuma serviss” ir neatņemama sastāvdaļa klientu piesaistei un uzņēmuma popularizēšanai.
10. Īstenojot pirmspārdošanas servisā klientu piesaistīšanu ar reklāmas palīdzību, piecu mēnešu periodā IK “Skaistuma serviss” ieguva 13 jaunus klientus.
11. Klientu servisa pozitīvais novērtējums ļāvis piesaistīt projekta laikā trīs jaunus klientus.
12. Sociālo tīklu ietekmē uzņēmums ieguvis piecus jaunus klientus.
13. Pasākumu projekta izmaksas katram meistaram uz gadu veido mazāk kā 160 eiro.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1361753
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register