Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:294706
 
Evaluation:
Published: 15.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJAS ANALĪZES TEORĒTISKIE PAMATI    8
1.1.  Konkurences un konkurētspējas būtība    8
1.3.  Konkurētspējas novērtēšanas metodes    13
1.3.1.  Konkurētspējas analīze pēc BCG matricas    13
1.3.2.  Konkurētspējas analīze pēc finanšu rādītājiem    15
1.3.3.  SWOT analīze    17
1.3.4.  Konkurētspējas daudzstūris    20
2.  AAS BTA KONKURĒTSPĒJAS ANALĪZE    22
2.1.  AAS BTA uzņēmuma kopējais raksturojums    22
2.2.  LR apdrošināšanas tirgus konkurences vides analīze    27
2.2.1.  Tirgus kopējais raksturojums    27
2.2.2.  Latvijas konkurences vides kvantitatīvo raksturojumu analīze    30
2.3.  Konkurētspējas analīze pēc finanšu rādītājiem    36
2.3.1.  BTA finanšu pārskata analīze    36
2.3.2.  Finanšu pārskata salīdzinoša analīze    40
2.3.3.  Finanšu rādītāju salīdzinoša analīze    46
2.3.2.  Finanšu pārskata salīdzinoša analīze    40
2.4.  Kompānijas pakalpojumu konkurētspējas analīze    52
2.4.1.  Konkurētspējas salīdzinoša analīze pēc KFU    52
2.4.2.  Pakalpojumu konkurētspējas analīze pēc BCG matricas    56
3.  KONKURĒTSPĒJAS PAAUGSTINĀŠANAS IESPĒJU NOVĒRTĒŠANA    59
3.1.  Konkurētspējas salīdzinoša analīze pēc MakKinsijas matricas    59
3.2.  SWOT analīze    61
3.3.  Konkurenta reakcijas profils    63
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    66
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    69
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Bakalaura darba mērķis bija BTA apdrošināšanas kompānijas konkurētspējas novērtēšana, pamatojoties uz analizētās informācijas, kā arī firmas konkurētspējas un darba apdrošināšanas biznesā uzlabošanas priekšlikumu formulēšana.
Mērķa sasniegšanai tika atrisināti sekojošie uzdevumi:
1. Apskatīts Latvijas apdrošināšanas kompāniju tirgus.
2. Izanalizēta apdrošināšanas kompāniju darba pieredze.
3. Novērtēta kompānijas konkurētspēja.
4. Veikta kompānijas konkurentu salīdzinoša analīze.
Uz veiktās analīzes pamata autors piedāvā formulēt sekojošus secinājumus.
1. Tirgus, kurā darbojas BTA uzņēmums, tas ir globālais, dinamiskais Latvijas Republikas un Baltijas valstu tirgus.
2. Krīze stipri ietekmēja apdrošināšanas tirgu kopumā. Bet, neskatoties uz to, BTA kompānija 2011.gadā turpina aizņemt līderpozīcijas nozarē.
3. Darbības galvenais rādītājs ir apdrošināšanas kompāniju parakstītas prēmijas. Izmaiņas prēmijās rāda, cik veiksmīgi attīstās kompānija un kādi ir tās mērķi.
4. BTA,GJENSIDIGE un BALTA ir lielākās kompānijas apdrošināšanas kompāniju tirgū Latvijā. Liela konkurence novērojama starp nozarē pirmajām apdrošināšanas kompānijām – BTA un GJENSIDIGE.
5. Trīs lielāko kompāniju koncentrācijas koeficients Latvijas apdrošināšanas tirgū par 2009.gadu visām kompānijām ir vienāds 63%, t.i. trīs lielākās kompānija 2009.gadā kontrolēja 63% tirgus. Pārējām apdrošināšanas kompānijām ir daudz grūtāk ieņemt dominējošu stāvokli un nokļūt līderkompāniju piecieniekā.
6. Apdrošināšanas tirgū 2009.gadā saglabājas vienmērīga koncentrācija, kas liecina par veselu tirgus konkurenci.
7. Vislielākais segments, no nodevu viedokļa, paliek OCTA, KASKO un īpašuma apdrošināšana. Tā kā valstī ir aktuāla kredīta ņemšana, bet bankas prasa apdrošināt savus objektus.
8. Vislielākā daļa Latvijas apdrošināšanas pakalpojumu tirgū 2010.gadā piederēja BTA kompānijai un sastādīja 23%.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1355580
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register