Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:331995
 
Evaluation:
Published: 16.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Mārketinga vide, tās būtība un nozīme uzņēmējdarbība    9
1.1.  Mārketinga pētījumi kā vides analīzes nepieciešams nosacījums    14
1.1.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    16
1.1.2.  Uzņēmuma ārējā vide    16
1.1.3.  Mikro vides analīze    17
1.1.4.  Makro vides analīze    17
1.2.  Portera piecu spēku modelis    26
2.  Analizējamā uzņēmuma un tā darbības apraksts    28
2.1.  Nozares konkurence    29
2.2.  Konkurences analīze    32
2.2.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    33
2.2.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    34
2.2.3.  General Electric modelis    35
2.3.  SVID analīze    37
3.  Mārketinga mērķi, stratēgijas un programma    40
3.1.  Nozares segmentēšana, mērķa tirgus izvēle un produkta pozīcijas izveide    40
3.3.1.  Ķīmiskās tīrītavas tirgus segmentēšana    40
3.3.2.  Ķīmiskās tīrītavas mērķtirgus noteikšana    41
3.3.3.  Produkta pozīciju nostiprināšana    42
3.2.  Sia „Tiara L” veiksmes atslēga    43
3.3.  Pircēju rīcības modelis    44
3.4.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    46
3.5.  Rīcības plans1gadam stratēģijas īstenošanai    47
  Secinājumi un priekšlikumi    50
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    52
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot SIA “Tiara L” darbību un mārketinga vidi, kurā tas strādā, autors ir nonācis pie šādiem secinājumiem:
1) Latvijā var vērot kopējās ekonomiskās situācijas uzlabošanos. Tas lielā mērā veicina nozaru un arī uzņēmumu (tai skaitā SIA “Tiara L”) attīstību. Un otrādi – ja uzņēmumi sekmīgi darbojas un attīstās, tad tas kalpo kā stimuls jeb virzītājspēks kopējās tautsaimniecības attīstībai.
2) Ķīmisko tīrītavu tirgus Liepājā ir ļoti sadrumstalots; par galvenajām vietām cinās galvenokārt 3 uzņēmumi.
3) Ar katru gadu uzņēmuma SIA “Tiara L” apgrozījums palielinās (par svarīgāko faktoru apgrozījuma palielinājumam kalpo uzņēmuma pieaugošā atpazīstamība).
4) Par SIA “Tiara L” stabilāko īpašību tiek uzskatīta pakalpojumu kvalitāte.
5) SIA “Tiara L” ir daudz iespēju, kā virzīt tirgū savus pakalpojumus (piedalīties sabiedriskos svētkos, rīkot reklāmas kampaņas utt.), lai tas kļūtu plašāk atpazīstams uzņēmums Liepājā un citur Latvijā un paplašinātu savu tirgus daļu.
6) Viena no galvenajām SIA “Tiara L” problēmām ir reklāmas un kvalitatīvu mārketinga pasākumu trūkums;
7) Veicot SVID analīzi, nozares un mārketinga vides analīzi, varēja izprast ķīmiskās tīrītavas nozari Liepājā un tas palīdzēja atrast priekšlikumus, kuru īstenošana varētu palīdzēt SIA “Tiara L” uzņēmumam.

Kvalifikācijas darba izstrādāšanas gaitā autoram radās daži priekšlikumi efektīvākai un ātrākai tirgus iekarošanai:
1) Lai uzlabotu uzņēmuma darbību, nepieciešams skaidri noformulēt uzņēmuma misiju un mērķus, un darīt tos zināmus visiem uzņēmuma darbiniekiem;
2) SIA “Tiara L” jāveic apjomīgi ieguldījumi mārketinga pasākumos (reklāmās) lai palielinātu pakalpojumu pārdošanas apjomus un iegūtu lielāku popularitāti. Reklāmas uzņēmums var ievietot Liepājas pilsētas avīzē „Kurzemes vārds”, šo avīzi ikdienā iegādājas vairākums Liepājas iedzīvotāju. Kā arī reklāmas izvietojumus uzņēmums varētu ievietot interneta portālā liepājniekiem.lv. Vienas reklāmas cena avīzē vidēji ir no 10 LVL līdz 20 LVL.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −47,17 €
Work pack Nr. 1331564
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register