Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:680052
 
Evaluation:
Published: 28.02.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKAIS APSKATS    6
1.1.  Mārketinga komplekss un virzīšanas loma tajā    6
1.2.  Mārketinga virzīšanas metodes un to integrācija uzņēmuma darbībā    15
1.3.  Mārketinga virzīšanas īpatnības e-komercijas jomā    21
2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    24
2.1.  Uzņēmuma ‘’Happycard’’ darbības, iekšējās un ārējās vides analīze    24
2.2.  Uzņēmuma ‘’Happycard’’ mārketinga darbības izpēte un esošā mārketinga aktivitātes ‘’ŪDENSPUDELE’’ projekta ietvaros    26
2.3.  Esošo uzņēmuma un projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga problēmu analīze    32
2.4.  ‘’ŪDENSPUDELE’’ esošās virzīšanaas elementu un piesaistes kanālu ietekme uz mērķauditoriju    35
2.5.  Rekomendācijas ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai    44
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    46
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    52
Extract

Aktualitāte: Lielākā daļa no PET pudelēm, ko pārstrādā Eiropā tiek izmantota citiem zemākas kvalitātes PET veidiem, piemēram, paplātēm, plēvei, lentēm vai šķiedrām, un jaunās tirgū laistās pudeles satur vidēji tikai 17 % pārstrādāta PET, lai gan pārstrādes līmenis ir aptuveni 50 % (Zero waste Europe, 2022).
Cilvēki visā pasaulē minūtes laikā iegādājas vienu miljonu plastmasas pudeļu. Tas ir gandrīz 1,5 miljardi plastmasas pudeļu dienā. Cilvēku atkarība no vienreizlietojamajām pudelēm strauji pieaug, un diemžēl realitāte ir tāda, ka mūsu planētas enerģija nespēs ar to tikt galā. Ņemot vērā patēriņu to radīšanai, oglekļu emisijas, kas rodas no pārvadīšanas laikā, un problēmas, kas saistītas ar šo pudeļu utilizāciju, tās kļūst daudz mazāk jēgpilnas (Lavit, 2019).
Kvalifikācijas darba pētījumam tika izvēlēts interneta portālu darbības, citu informācijas tehnoloģiju un datoru pakalpojumu sniedzējs un personalizēta interneta veikalu uzņēmums sabiedrība ar ierobežotu atbildību ‘’Happycard’’ (turpmāk SIA ‘’Happycard’’). Autore darbojās projektā ‘’ŪDENSPUDELE’’, kas ir interneta veikals, kurā tiek pārdotas PET pudeļu un vienreizlietojamo krūžu alternatīvas- dažādas ilgtspējīgas ūdens pudeles, termorkūzes un citi produkti.
Kvalifkācijas darba mērķis: izstrādāt rekomendācijas projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1395893
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register