Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:504856
 
Evaluation:
Published: 06.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Stratēģijas būtība    6
1.1.  Stratēģijas jēdziens un būtība    6
1.2.  Stratēģijas plānošana un vadība    8
2.  Uzņēmuma SIA "iVF Riga" darbības analīze    21
2.1.  Medicīnas pakalpojumu nozares apskats    21
2.2.  Uzņēmuma SIA "iVF Riga" darbības apraksts    24
3.  SIA “iVF Riga” stratēģiskā analīze    32
3.1.  SVID analīze    32
3.2.  Konkurentu analīze    37
3.3.  Portera piecu spēku analīze    40
3.4.  Darbinieku motivācijas analīze    41
3.5.  Klientu apmierinātības analīze    44
4.  SIA “iVF Riga” attīstības stratēģija    50
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Bibliogrāfiskais saraksts    58
  Pielikums    60
Extract

Secinājumi
1. Stratēģija ir pasākumu kopums, kas iekļauj: uzņēmuma mērķu definēšanu, uzdevumu noteikšanu un uzņēmuma resursu efektīvu izmantošanu lai sasniegtu definētus mērķus;
2. Neeksistē gatavas stratēģijas, ko uzņēmums var izmantot savam uzņēmumam. Katra uzņēmuma stratēģija ir unikāla;
3. Stratēģijas ir jāveido pamatojoties uz uzņēmuma definētajiem mērķiem, ņemot vērā uzņēmuma specifiku, iekšējās un ārējās vides faktorus;
4. Pirms stratēģijas izstrādes nepieciešams veikt uzņēmuma detalizēto analīzi, noteicot tā priekšrocības un trūkumus, definējot esošas problēmas un nospraudot konkrētus, sasniedzamus mērķus;
5. Statistikas dati liecina, ka komersantu skaits, kuri piedāvā ar veselību saistītus pakalpojumus, paliek arvien vairāk, ko sekmē iedzīvotāju pieprasījums;
6. Neskatoties uz nozares komersantu kopējo neto apgrozījuma pieaugumu, veselības un sociālās aprūpes īpatsvars iekšzemes kopproduktā sarūk pēdējos divos gados;
7. Darbinieku atalgojuma līmenis veselības un sociālās aprūpes sektorā pieaug, kas varētu sekmēt jauno speciālistu piesaisti nozarei;
8. SIA “iVF Riga” ir medicīnas iestāde ar šauru specializāciju – neauglības diagnozes noteikšana un ārstēšana;
9. Laika periodā no 2014. līdz 2017. gadam SIA “iVF Riga” strādājis ar peļņu;
10. Uzņēmumam ir viens spēcīgs konkurents un viens jauns uzņēmums nozarē, kurš piedāvā izdevīgākas cenas;
11. Konkurences analīze liecina, ka uzņēmumam jāpilnveido mājaslapa, jo šobrīd tā ir pārpildīta ar informāciju;
12. Uzņēmumam jāpārskata cenu veidošanas politika, jo konkurentiem cenas ir zemākas, un jāattīsta e-pakalpojumi;
13. SVID analīze norāda uz to, ka uzņēmuma vājās puses ir darbinieku mainība, speciālistu nodarbinātība pie vairākiem darba devējiem, kā arī maksas pakalpojumi, kas citās privātklīnikās ir pieejami ar valsts finansējumu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register