Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:829792
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Extract

Mūsdienās, kad arvien straujāk attīstās globalizācijas, integrācijas un liberalizācijas procesi, ir svarīgi pareizi noteikt jebkuras uzņēmējdarbības attīstības stratēģiju un veidot labvēlīgus apstākļus uzņēmējdarbības konkurētspējas nodrošināšanai un paaugstināšanai. Stratēģiskā plānošana nosaka uzņēmumam individualitāti un noteiktību, kas ļauj iesaistīt noteiktus darbinieku tipus un tajā paša laikā perspektīva uzņēmumam, kurš virza savus darbiniekus uz priekšu, iesaista jaunus darbiniekus un palīdz pārdot preces vai pakalpojumus. Beidzot, vadītājam ir jāizveido stratēģiskā plānošana tā, lai tā ne tikai paliktu praktiski izdevīga īstenošanai ilgā laika periodā, bet arī pietiekami pārveidojama modifikācijai un pārorientēšanai. Kopējais stratēģiskais plāns būtu jāuztver kā noteikta programma, kura virza uzņēmējdarbību ilgā laika periodā, pieļaujot pastāvīgas izmaiņas mainīgu lietišķu un sociālu apstākļu dēļ.
Stratēģiskās plānošanas izstrādes pamatā ir uzņēmuma attīstības analīze, ņemot vērā ārējās vides izmaiņas. Šīs analīzes pats svarīgākais elements ir uzņēmuma pozīcijas noteikšana konkurences cīņā par savas produkcijas pārdošanas tirgū. Uz šīs analīzes pamata tiek noteikti uzņēmuma attīstības mērķi, veidotas ražošanas-saimnieciskās darbības atsevišķas nodaļas un izvēlētas mērķu sasniegšanas stratēģijas.
Tomēr stratēģiskā plānošana pilnā mērā nevar sniegt pilnu un visaptverošu informāciju par nākotni. Izveidotais nākotnes tēlojums nav uzņēmuma ārējās un iekšējās pozīcijas detalizēts apraksts, bet gan scenārijs, kuram piemīt varbūtiska rakstura pazīme. Acīmredzami, ka pat neperfekta nākotnes analīze ir nepārspējami labāka nekā tās trūkums. Kopumā stratēģiskā plānošana ir uzņēmuma augstākās stratēģisko mērķu noteikšanas un sasniegšanas vadības intuīcijas un mākslas simbioze, kas ietver sevī priekšplāna analīzes metožu praktiska pārzināšanos un stratēģisko plānu izstrādāšanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −32,65 €
Work pack Nr. 1141881
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma stratēģiskās plānošanas modelēšana. Uzņēmums - VAS "Latvijas dzelzceļš"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/829792

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register