Term Papers
Business and Law
Business
Uzņēmuma "Transcom worldwide Latvia" stratēģiskās iespēja...-
Uzņēmuma "Transcom worldwide Latvia" stratēģiskās iespējas, to izmantošana konkurences pārākuma veidošanā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 6 | |
1. | STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS NOZĪME UZŅĒMĒJDARBĪBĀ | 8 |
1.1. | Stratēģisko virzienu iedalījums | 12 |
1.2. | Stratēģiskās vadīšanas līmeņi | 14 |
1.2.1. | Funkcionālā līmeņa stratēģija | 15 |
1.2.2. | Biznesa līmeņa stratēģija | 17 |
1.2.3. | Korporatīvā līmeņa stratēģija | 21 |
2. | KONKURENCES PRIEKŠROCĪBU PASTIPRINĀŠANAS IESPĒJAS | 24 |
2.1. | Efektivitāte un klientu vēlmju apmierināšana | 28 |
2.2. | Kvalitāte | 30 |
2.3. | Jaunievedumi | 33 |
3. | TRANSCOM WORLDWIVE LATVIA KONKURENCES PRIEKŠROCĪBU VEIDOŠANA | 38 |
3.1. | Transcom worldwide Latvia darbības jomas | 38 |
3.2. | Transcom worldwide Latvia konkurētspējas novērtējums | 42 |
3.3. | Transcom worldwide Latvia potenciālo klientu aptauja | 44 |
4. | KONKURENCES PRIEKŠROCĪBU VEICINĀŠANAS IESPĒJAS | 54 |
SECINĀJUMI | 57 | |
PRIEKŠLIKUMI | 59 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 60 | |
PIELIKUMI | 62 |
SECINĀJUMI
1. Stratēģija ir organizācijas galveno ilgtermiņa mērķu noteikšana, virzības un uzdevumu formulēšana un mērķu sasniegšanai nepieciešamo resursu efektīva izmantošana.
2. Stratēģiskā vadīšana ir efektīvas stratēģijas formulēšana un veidošana ar noteiktām metodēm un aktivitātēm, lai pieskaņotos organizācijas videi un īstenotu stratēģiskos mērķus.
3. Stratēģiskās vadīšanas procesa mērķis ir dot iespēju organizācijai noskaidrot, ar ko tā atšķiras no saviem konkurentiem, un radīt savu konkurētspējīgo priekšrocību.
4. Stratēģisko virzienu nosaka definējot organizācijas vīziju, misiju un galvenos mērķus.
5. Konkurence ir sacensība starp tirgus dalībniekiem par labākiem ražošanas nosacījumiem.
6. Konkurētspējīgās priekšrocības pamats jeb avots ir uzņēmuma rīcībā esošie resursi un prasmes.
7. Uzņēmuma konkurētspēja ir uzņēmuma reālās un potenciālās spējas esošajos apstākļos projektēt, izgatavot un pārdot preces vai pakalpojumus, kuru cenas un/vai citu faktoru skatījumā patērētājam šķiet pievilcīgākas salīdzinājumā ar konkurentu precēm.
8. Pastāv četri elementi, kas var veidot un attīstīt konkurētspējīgo priekšrocību, izmantojot atšķirīgās prasmes, un tie ir efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi un klientu vēlmju apmierināšana.
9. Efektivitāte ir attiecība starp izlaidi (produkti) un ieguldījumiem (ražošanas faktori). Tā parāda, cik daudz kādu ražošanas faktoru ir jāiegulda, lai iegūtu vienu produkcijas vienību.
10. Kvalitāte ir preces vai pakalpojuma pazīmju un īpatnību kopums, kas attiecas uz to spēju apmierināt noteiktas vai iedomājamas vajadzības. Tā ir klienta prasību apmierināšana.
11. Spēja radīt jaunas idejas un tās komerciāli izmantot ir ekonomiskās attīstības un dzīves kvalitātes paaugstināšanas galvenais virzītājspēks.
12. Radošumu veido trīs sastāvdaļas – kompetence (visu veidu zināšanas – tehniskās, procesuālās un intelektuālās), spēja elastīgi, tēlaini domāt un motivācija.
13. Lai apmierinātu klientus un iegūtu viņu atsaucību, uzņēmumam jāsniedz saviem klientiem tieši tas, ko viņi vēlas, un tad, kad viņi to vēlas. Tas ir, organizācijai jādara viss iespējamais, lai noteiktu klienta vajadzības un tās apmierinātu. Lai apmierinātu klientu vēlmes, ir jāsniedz klientam lielāka vērtība par augstāku cenu vai jānodrošina izvēles priekšrocības par to pašu cenu.
14. Transcom uzņēmums Latvijā piedāvā klientu piesaisti, klientu apkalpošanas pārņemšanu un papildus pakalpojumu pārdošanu.
15. Transcom Latvia ir dibināts ar mērķi dot ieguldījumu, kā Latvijas valsts ekonomikas attīstībā, tā arī sabiedrības sociālo un materiālo vajadzību apmierināšanā. Cits uzņēmuma mērķis ir gūt peļņu, pamatojoties uz pakalpojumu pārdošanu un kļūt par vadošo klientu apkalpošanas speciālistu valstī.
16. Uzņēmuma misija ir sniegt klientam kvalitatīvus pakalpojumus, iejūtīgi, profesionāli un zinoši apkalpojot klientu un nepazaudēt īpašo saikni ar klientu un tā lojalitāti.
17. Uzņēmuma vīzija tiek definēta, ka Transcom Latvia jābūt kvalitatīvas apkalpošanas, augstas profesionalitātes, darbības efektivitātes etalonam savā jomā klientu vērtējumā, kā arī atsaucīgam un atbildīgam darba devējam.
18. Transcom Latvia stratēģiskie mērķi ir paplašināt potenciālo klientu loku, paaugstināt uzņēmuma peļņu, kā arī samazināt darbinieku mainību uzņēmumā.
…
Ievads. Uzņēmums ir uzņēmējdarbības objekts, tātad konkurētspējas paaugstināšanas pamatā ir uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšana. Vairāku objektu konkurētspējas paaugstināšana mikroekonomikas līmenī spēj palīdzēt kopējai tautsaimniecības konkurētspējas paaugstināšanai makroekonomikas līmenī. [17] Efektīva uzņēmuma darbība konkurences tirgus apstākļos iespējama gadījumā, ja uzņēmums ir konkurētspējīgs. Uzņēmuma tirgus stāvokļa stabilitāti nosaka tā saražotu preču vai pakalpojumu konkurētspēja un iespēja īstenot konkurences cīņu. Uzņēmuma konkurētspēja aptver uzņēmuma dzīvotspēju, efektīvu savas produkcijas vai pakalpojumu ražošanu, zinātniski tehnisko darbu un finanšu potenciālo izmantošanu, tāpēc ir svarīgi zināt, cik konkurētspējīgs ir gan uzņēmums, gan arī tā konkurenti. Viss augstāk minētais nosaka bakalaura tēmas aktualitāti: Transcom worldwide Latvia konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas. Jo, lai nodrošinātu uzņēmuma izdzīvošanu mūsdienu apstākļos, ir jāprot ne tikai reāli novērtēt sava uzņēmuma konkurētspēju, bet arī atrast tā uzlabošanas iespējas. Šī bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma SIA Transcom worldwide Latvia stratēģisko iespēju un konkurētspējas novērtējums un šī uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas ieteikumu izstāde. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir uzstādīti šādi uzdevumi: 1. izpētīt stratēģiskās iespējas, teorētiskos konkurences un konkurētspējas pamatus; 2. apskatīt tirgu, kurā darbojas uzņēmums; 3. pamatojoties uz literatūrā piedāvātajiem modeļiem un uz veiktās uzņēmuma analīzes rādītājiem, veikt uzņēmuma SIA Transcom worldwide Latvia konkurētspējas izpēti; 4. sniegt ieteikumus kā var paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Darba procesā izmantotās metodes ir: [14] • teorētiskā metode – literatūras, uzņēmuma iekšējās informācijas un interneta avotu analīze vispārīga pētāmā jautājuma teorētiskā priekšstata iegūšanai; • empīriskās metodes – intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem pētāmā jautājuma praktiskā priekšstata iegūšanai; ekspertu aptaujas uzņēmumam Transcom worldwide Latvia, izslēdzot autores subjektivitātes iespējamību; analītiska uzņēmuma darbības izpēte, pamatojoties uz literatūrā piedāvātajiem modeļiem; • statistiskās datu apstrādes metodes. Pētījuma periods ir trīs mēneši sākot ar 2012.gada aprīli līdz 2012.gada jūnijam. Darba procesā ir izmantota vispārējā un speciāla literatūra, uzņēmuma SIA Transcom worldwide Latvia ekspertu vērtējumi izvirzīto uzdevumu risināšanai.
- Uzņēmuma "Transcom worldwide Latvia" stratēģiskās iespējas, to izmantošana konkurences pārākuma veidošanā
- Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma finanšu analīze
Term Papers for university65
-
Uzņēmuma "Rīgas satiksme" reputācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Term Papers for university61
-
Uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz patērētāja izvēli
Term Papers for university95
-
Klientu bāzes segmentācija un vadība starptautiskā uzņēmumā
Term Papers for university44
-
Pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma personāla vadīšanas attīstības projekts
Term Papers for university72