Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu ētisko vērtību izpratnes veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā

     

    Term Papers80 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:275742
 
Evaluation:
Published: 21.04.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 71 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Vērtības pedagogu, psihologu un filozofu atziņās    7
1.1.  Vērtību vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Ētiskās vērtības – vienas no cilvēka pamatvērtībām    18
1.3.  Ētisko vērtību izpratnes veidošanās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    25
1.4.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    30
2.  Literārie darbi – ētisko vērtību izpratnes veidotāja    35
2.1.  Bērnu literatūras raksturojums    35
2.2.  Ētiskās vērtības literārajos darbos    40
3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu ētisko vērtību veidošanās izpēte literāro darbu pārrunāšanas procesā    47
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    47
3.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    48
3.3.  Sarunas ar bērniem    59
  Secinājumi    76
  Literatūras saraksts un informācijas avoti    77
  Pielikumi    80
Extract

Secinājumi
1. Mūsdienās vērtību izzināšanas procesam būtu jābūt ģimenes galvenajam pārrunas tematam ar bērniem, taču daudziem vecākiem pēc darba vienkārši nepietiek laika, spēka pārrunāt, tāpēc šo bagātīgo bērnu ētisko, estētisko vērtīborientācijas procesu izzināšana ir uzticēta skolotājām.
2. Pirms skolotājs cenšas ievadīt bērnus vērtīborientācijas procesā, viņam ir jāapzinās jau bērnu zināšana, izpratnes līmenis, saistībā ar vērtībām. Vērojot bērnu raksturs, viņu izpratnes līmenis par vērtībām balstās tikai viņu piedzīvotajā, izdzīvotajā.
3. Skolotājas izmanto literāros darbus, kuru analīzes procesā bērni iegūst izpratni par dažādām ētiskajām vērtībām. Lai izvērtētu bērnu attieksmi pret literārajos darbos pausto morāli, D. Lieģeniece ir izstrādājusi vairākus kritērijus, kuri pētījuma procesā arī realizējās.
4. Pētījumu gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze – literārie darbi sekmē vecākā pirmsskolas vecuma bērnu ētisko vērtību izpratnes veidošanos tad, ja:
• skolotājs pārzina bērnu ētisko vērtību izpratnes veidošanās likumsakarības;
• literārie darbi tiek atlasīti atbilstoši bērnu interesēm, vajadzībām, izpratnei un konkrētajai situācijai;
• tiek radīta emocionāla un radoša pedagoģiskā vide.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1391640
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register