Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā

     

    Term Papers65 Pedagogy

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,65 (17%)
Discounted price*:
17,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:122441
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 71 units
References: Used
Time period viewed: 2013.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par radošo darbību    7
1.1.  Radošās darbības būtība    7
1.2.  Radošās darbības attīstība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    10
1.3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    19
2.  Literāro darbu nozīme bērnu personības veidošanā    27
2.1.  Bērnu literatūras raksturojums    27
2.3.  Literārie darbi - bērnu radošās aktivitātes atraisītāji un sekmētāji    34
3.  Bērnu radošās darbības izpēte literāro darbu iepazīšanas procesā (praktiskā daļa)    42
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    42
3.2.  Vecāku un pedagogu anketēšanas rezultātu analīze    43
3.3.  Praktiskais darbs ar bērniem, pētījuma rezultātu analīze    56
  Secinājumi    68
  Izmantotā literatūra un informācijas avotu saraksts    69
  Pielikums    73
Extract

Secinājumi
1. Radoša darbība ir process, kurā ar izdomas, iztēles palīdzību tiek veidots kaut kas jauns, oriģināls, sākotnējā jeb primārā kreativitāte, dēvēta arī par vispārīgo kreativitāti, ir vispārīga spēja uz jaunradi, kas attīstītās bērniem 6-7 gadu vecumā.
2. Pedagoģiskais process pirmsskolā ir vērsts uz katra bērna interešu ievērošanu un intelektuālo spēju attīstīšanu. Izziņas procesi kļūst pamazām sarežģītāki, bagātinoties arī ar radošās darbības, dzīves un loģisko pieredzi. Rodas interese patstāvīgi izteikt savu individuāli radītu variantu, aug vēlēšanās vizuāli realizēt savas domas, savu attieksmi. Bērna radošās darbības attīstībā liela nozīme ir tam, lai starp izziņas procesiem, kas nodrošina ieceres rašanos un ieceres praktisko realizāciju pastāvētu līdzsvars.
3. Literatūra ir viens no tiem mākslas veidiem, kas bērniem pieejams un saprotams visātrāk, literatūras uzdevums ir ne tikai iepazīstināt bērnus ar pasauli un norisēm tajā, bet arī mācīt viņus just līdzi un izjust, kā arī atraisīt bērnu iztēli, fantāziju, līdz ar to- sekmēt radošumu.
Literārais darbs tiek uztverts saistībā ar katra bērna individualitāti, jo bagātina priekšstatus, emocionālo pieredzi un attīsta iztēli. Pedagoga darbībai jāierosina bērnus meklēt jaunus, neparastus risinājumus, redzēt kaut ko savādāku.
4. Gandrīz visi vecāki uzskata, ka bērnus nepieciešams iepazīstināt ar literārajiem darbiem un tiem ir noteicošā loma bērnu radošuma attīstībā. Lielākā daļa pedagogu darba procesā izmanto literāros darbus un ar dažādiem uzvedinošiem jautājumiem spēj ievirzīt bērnu radošo darbību. Izmantojot individuālu pieeju bērniem un dažādas metodes, iespējams veicināt bērnu radošuma attīstību.
5. Pētījuma rezultātā redzams, ka lielākajai daļai no bērniem radošums ir attīstījies ļoti augstā līmenī, viņi spēj radīt jaunus tēlus un likt tiem darboties dažādās situācijās.
6. Pētījuma gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā būs veiksmīga, ja pedagogs ievēros bērnu attīstības līmeni, ja literārie darbi tiks atlasīti, ievērojot bērnu intereses un literāro darbu iepazīšanas procesā tiks radīta emocionāla pedagoģiskā vide.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,37 €
Work pack Nr. 1355613
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/122441

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register