Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko priekšstatu veidošanās rotaļās

    TOP 500

    Term Papers99 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870697
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 67 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze par tikumisko priekšstatu veidošanos rotaļās    7
1.1.  Tikumības jēdziens vēsturiskā skatījumā    7
1.2.  Tikumiskās vērtības - vienas no pamatvērtībām    10
1.3.  Tikumiskās audzināšanas raksturojums vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    14
1.4.  Rotaļu veidi, īpašības un funkcijas    18
1.5.  Tikumisko priekšstatu veidošanās rotaļās    26
2.  Vecākā pi rmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās rotaļās izpēte    33
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    33
2.2.  Pētāmās grupas raksturojums    35
2.3.  Pedagoģiskais process bērnu tikumisko vērtību izpratnes sekmēšanai    42
  Secinājumi    69
  Literatūras un avotu saraksts    71
  Pielikumi    75
Extract

Secinājumi
1. Analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, var secināt, ka pirmsskolas vecuma laikā sāk veidoties personība un tieši šajā vecumā ir tik svarīga tikumiska audzināšana, jo tā veido nepieciešamo morālo īpašību pamatus. Tikumiskajā audzināšanā jābūt pēctecībai, bet balstīties tikai uz veco arī nevar, jo dzīve rit tālāk, aug jauna paaudze un rodas jaunas vērtības. Tikumība ir saistīta ar tikumiskām jūt am un ar pienākuma izpildi pret vecākiem, skolu un sabiedrību.
2. Bērna tikumiskā audzināšana tiek plānveidīgi realizēta ikdienas dzīvē, ko organizē pieaugušie bērna spēkiem atbilstoša darba procesā, rotaļās un mācībās. Pirmsskolas vecuma bērniem rotaļas ir g alvenais dzīves saturs un veidošanas pamats. Rotaļa ir bērnības pavadonis, pašrealizācijas un pašizteikšanās līdzeklis, kas ietekmē bērnu
attīstību kopveselumā. Rotaļā bērns atspoguļo visu vēroto un pārdzīvoto pasaulē ap viņu.
Rotaļājoties bērnam uzkrājas praktiskā pieredze. Rotaļas iedarbība uz bērna attīstības procesu būs rezultatīva vienīgi tad, kad pats bērns reāli darbojas, jo attīstības procesu nosaka tas, cik aktīvs ir pats bērns, kāds ir viņa darbīgums .
3. Pedagogs var plaši izmantot rotaļu kā metodi bērnu dzīves pieredzes organizēšanā, nostiprināt uzvedības noteikumus, aktualizēt vērtības, kā arī pievērst uzmanību tikumisko jautājumu un morāles normu realizācijai. Pieaugušo vadītās rotaļas māca bērnus ne tikai atdarināt, bet arī pareizi vērtēt sabiedr ības parādības, ieaudzina tajos
noteiktu attieksmi pret šīm parādībām un pozitīvas rakstura īpašības, lai vispārpieņemtās uzvedības normas bērnam kļūtu par pašsaprotamām un viņš tās turpinātu ievērot savā dzīvē arī bez vecāku, skolotāju vai kādas citas per sonas aizrādījuma.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1388076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register