Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662886
 
Evaluation:
Published: 09.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas vispārējs raksturojums    6
2.  Iekšējā komunikācija    9
2.1  Iekšējās komunikācijas raksturojums un veidi    9
2.2  Iekšējās komunikācijas instrumenti    11
2.3  Iekšējās komunikācijas problēmas un barjeras    12
2.4  Efektīva iekšējā komunikācijas un tās veidošanas problēmas    15
3.  VeA iekšējās komunikācijas raksturojums    20
3.1  VeA vispārējs apraksts    20
3.2  VeA iekšējās komunikācijas veidošana    21
4.  Pētījums par VeA iekšējo komunikāciju    24
4.1.  Pētījuma apraksts    24
4.2.  VeA darbinieku anketēšanas par iekšējo komunikāciju analīze    25
4.3.  Intervijas ar VeA sabiedrisko attiecību speciālisti analīze    31
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Nobeigums    34
  Anotācija    36
  Abstract    37
  Izmantotā literatūra    38
  Pielikumi    39
  Galvojums    39
Extract

Neatņemama darbības sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā un organizācijā ir iekšējā komunikācija. Atšķirība var būt vien tajā, cik efektīvi šī komunikācija tiek vadīta un pārraudzīta. Diemžēl nereti iekšējā komunikācija uzņēmumos tiek uzskatīta par formālu lietu un tai nepievērš pietiekami daudz uzmanības. Slikti, ja iekšējā komunikācijā neiesaistās uzņēmuma augstākā vadība. Bieži vadītāji uzskata, ka pietiek noturēt runu uzņēmuma kopsapulcē vai publicēt rakstu iekšējā avīzē.
„Ar iekšējās komunikācijas palīdzību ir jārada darbinieku  uzticēšanās un  piederības sajūta, lai panāktu, ka darbinieki iet uz vienu mērķi ar darba devēju, saskatot uzņēmuma mērķu piepildīšanā veidu, kā sasniegt savus personiskos centienus un ieceres” [1;13]
Uzņēmuma vadītājam jāizveido apstākļi, lai darbiniekiem papildus finansiālajai motivācijai būtu citi apsvērumi, kuru dēļ viņš vēlas strādāt tieši konkrētajā uzņēmumā, – korporatīvā kultūra un piederība, kad cilvēks jūtas kā uzņēmuma daļa. Iekšējās komunikācijas uzdevums ir palīdzēt saprast katram darbiniekam viņa lomu kompānijā, veidojot izpratni par organizācijas mērķiem, vērtībām, standartiem un principiem, lai darbinieki patstāvīgi varētu pieņemt korporatīvajām interesēm atbilstošus kompetentus lēmumus.
Ventspils Augstskola ir valsts augstskola, bet ideja par augstskolas nepieciešamību dzima Ventspils pašvaldībā. Augstskola ir dibināta ar mērķi, lai veicinātu reģiona intelektuālo attīstību un sagatavotu augsta līmeņa speciālistus. Darba tēma ir Ventspils Augstskolas iekšējā komunikācija, diemžēl augstskolā šī iekšējā komunikācija ir vāja un komunikācijas pilnveidošanai netiek izmantoti visi pieejamie komunikācijas kanāli. Līdz ar to neveidojas atgriezeniskā saite,un darbinieku starpā neveidojas saliedētība, kas veicinātu augstskolas mērķu sasniegšanu.
Kvalifikācijas darbs tiek balstīts uz darba autores patstāvīgi veiktu pētījumu par aktuālu sabiedrisko attiecību problēmu autores izvēlētā organizācijā – Ventspils Augstskolā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1238401
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register