Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:635391
 
Evaluation:
Published: 10.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I daļa.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Reklāmas jēdziens    4
1.2.  Reklāmas kampaņas un vides aizsardzības reklāmas kampaņas    6
1.3.  Sociālās reklāmas kampaņas    11
1.4.  Stratēģijas elementi veiksmīgas kampaņas izstrādē    12
1.5.  Reklāmas kampaņu uztvere    17
II daļa.  Praktiskā daļa    19
2.1.  Objekta un metožu apraksts, aptaujas organizēšana    19
2.2.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija    19
2.3.  Populārāko kampaņu apskats    26
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    34
  Pielikumi    36
Extract

Pasaulē aizvien vairāk uzmanības tiek pievērsts dabas un vides aizsardzības jautājumiem, arī Latvijā mēs pamazām mācāmies saudzēt mums piederošās bagātības – mūsu zilos ezerus un pasaku mežus, mūsu gravas un senlejas, mūsu parkus un dārzus un vidi mums apkārt. Bet diemžēl šīs saudzēšanas tradīcijas Latvijā ir salīdzinoši jaunas.
Ir aprēķināts, ka nedēļas laikā viens Latvijas iedzīvotājs rada ~ 5 kg atkritumu, mēneša laikā 20 kg, bet gadā mēs katrs radām aptuveni 240 kg atkritumu. Turklāt tiek spriests, ka ik gadu Latvijā no jauna uzkrāja apmēram 600-700 tūkstoši tonnu sadzīves atkritumu. [23.] Kamēr citur pasaulē atkritumu šķirošo jau gadiem ilgi, pie mums aizvien rodas jautājumi – kāpēc un kāds man no tā labums?
Tā kā atkritumu problēmu risināšanas tradīcijas nav iesakņojušās Latvijas sabiedrībā, šobrīd ir svarīgi izpētīt komunikācijas procesus starp sabiedrību un vides aizsardzības jomas komunikācijas speciālistiem, lai varētu turpināt šo komunikāciju pēc iespējas ātrāk un efektīvāk, jo ar tās palīdzību ir iespējams mainīt sabiedrības attieksmi un veicināt atkritumu šķirošanu, izmešanu tam paredzētās vietās, kā arī videi draudzīgākus materiālu lietošanu. Par sava darba hipotēzi esmu izvēlējies apgalvojumu: Iedzīvotāji vislabāk uztver tās vides aizsardzības reklāmas kampaņas, kurās ir izmantoti reāli tēli kā simboli.
Līdz ar to kursa darba galvenais mērķis ir: : Izpētīt kā iedzīvotāji uztver vides aizsardzības kampaņas. Tā kā vides aizsardzība ir ļoti plašs temats, tad savā pētnieciskajā darbā aplūkošu tikai nelielu daļu no tās – problēmu, kas saistīta ar atkritumu pārstrādi.
Lai veiksmīgi īstenotu augstāk minēto galveno mērķi, savā pētnieciskajā darbā izvirzīju vairākus uzdevumus:
1. Analizēt teoriju,
2. Izstrādāt anketu,
3. Atlasīt respondentus,
4. Veikt aptauju,
5. Analizēt rezultātus,
6. Dot priekšlikumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register