Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:460367
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Viesnīcu daudzveidība    5
1.1.  Viesnīcu lielums    5
1.1.  Naktsmītņu tipi    6
1.3.  Pakalpojumu līmeņi    7
1.4.  Viesnīcu produkts un cenas    9
1.5.  Viesnīca „Park Hotel Latgola”    12
2.  Viesu cikla norise    14
2.1.  Pirmsierašanās fāze    14
2.2.  Ierašanās un uzturēšanas fāze    20
2.3.  Izbraukšanas fāze    22
3.  Viesnīcas Park Hotel Latgola produkti, pakalpojumi un to kvalitāte    26
3.1.  Viesnīcas pamatpakalpojuma raksturojums    26
3.2.  Viesnīcas papildus pakalpojumu raksturojums    30
3.2.1.  Ēdināšana    30
3.2.2.  Konferenču un banketu centrs    34
3.2.3.  Papildus pakalpojumi    36
4.  Viesnīcas Park Hotel Latgola mārketinga darbības raksturojums    38
4.1.  Mārketinga pētījumi    39
4.2.  Mērķauditorija    43
4.3.  Konkurentu analīze    45
4.4.  SVID analīze    48
4.5.  Cenu politika    51
4.6.  Produkta virzība tirgū    53
4.7.  Sadarbības partneri    56
5.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” menedžmenta darbības raksturojums    59
5.1.  Organizatoriskā struktūra    59
5.2.  Viesnīcas personāls, tā darba organizācija    61
  Izmantoto avotu saraksts    72
Extract

Par savu izpētes objektu autore ir izvēlējusies viesnīcu “Park Hotel Latgola”. Šo viesnīcu viņa izvēlējās tāpēc, ka tā ir jauna viesnīca Daugavpilī, kura savas durvis vēra pavisam nesen, konkrēti 2005. gada 3. jūnijā. Viesnīca atrodas pašā pilsētas centrā ar burvīgu skatu uz pilsētu, tajā ir plašs pakalpojumu klāsts, lieliskas konferenču iespējas un daudz kas cits saistošs un interesants. Viesnīca ir no jaunas viesnīcu grupas, tāpēc ļoti interesanti bija iepazīt viesnīcas produktu un pakalpojumu klāstu. Rakstot šo darbu, autore lieliski papildināja savas zināšanas, kā arī bija iespējams iegūt daudz jaunas informācijas par šo konkrēto viesnīcu, un novērtēt to, kā pavisam jauna viesnīca veiksmīgi spēj konkurēt viesnīcu biznesā, piesaistot ar vien jaunus klientus.
Darbs ir izstrādāts, balstoties uz autores analīzi, vispārējām teorētiskām nostādnēm un statistikas materiāliem.
Darbinieki, ar kuriem autorei nācās kontaktēties viesnīcā informācijas iegūšanai, ir ļoti laipni, izpalīdzīgi, patiešām kvalificēti un profesionāli savā jomā. Visi ir apmierināti ar savu darbu, kas liecina, ka viesnīcā, ja tā varētu teikt, viss ir kārtībā un tās attīstība iet uz augšu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register