Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:691919
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Summary    5
  IEVADS    6
1.  Lauku tūrisma attīstība    9
2.  Tūrisma nozīme Latvijas tautsaimniecībā    11
3.  LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBAS ANALĪZE LATVIJĀ    20
4.  SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS PLANOŠANA un uzskaite lauku tūrisma uzņēmumos    29
4.1.  Priekšnoteikumi lauku tūrisma mītnes darbības uzsākšanai    29
4.2.  Lauku tūrisma mītņu kvalitātes standarti Latvijā    30
4.3.  Tūrisma produkta raksturojums    35
1.4.  Tūrisma produkta pieprasījums un piedāvājums    41
1.5.  Saimnieciskās darbības uzskaites plānošana    47
1.6.  Grāmatvedības uzskaites metodes    65
1.6.1.  Vienkāršā ieraksta grāmatvedības uzskaites metode    65
1.6.2.  Divkāršā ieraksta grāmatvedības uzskaites metode    72
2.  NODOKĻU PLĀNOŠANA UN UZSKAITE LAUKU TŪRISMA UZŅĒMUMOS    76
5.1.  Ienākuma nodoklis    76
5.2.  Pievienotās vērtības nodoklis    83
5.3.  Nekustamā īpašuma nodoklis    86
5.4.  Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas    87
  secinājumi un priekšlikumi    91
  Izmantotā literatūra    97
  3.Pielikums    1
  Dokumenta nosaukums, numurs, datums    1
Extract

1. LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBA

Līdz ar krasajām pārmaiņām valsts tautsaimniecībā 1991./1992. gadā daudzi iedzīvotāji meklējot savu vietu ekonomiskajā vidē, mainīja nodarbošanos un uzsāka arī tūrisma biznesu.
1993. gadā tika dibināta asociācija „Lauku ceļotājs” un sākās mērķtiecīga, koordinēta lauku tūrisma attīstība. Lauku tūrismu par savu nodarbošanos izvēlas tie lauku saimnieki, kuri vēlas gūt ienākumus papildu tradicionālajai lauksaimniecībai un tie, kuri pārcēlušies uz laukiem no pilsētas, atgūstot īpašumus. Tūristiem parasti tiek piedāvātas istabas saimnieku mājā.
Sakot ar 1994. gadu, lauku tūrisms pamazām kļūst populārs kā atpūtas veids. Turpmākajos gados strauji pieaug gan atpūtas vietu skaits, gan klientu skaits. Vairākus gadus tūristu skaita pieaugums ir pat 100% gadā un 2005.gadā apkalpoto personu skaits sasniedz 77 875 .
Mērķtiecīgs lauku tūrisma popularizēšanas darbs, palielina pieprasījumu gan pēc kvantitātes, gan kvalitātes, līdz ar to lauku tūrisma uzņēmēji sāk ieguldīt līdzekļus lauku tūrismā un piedāvāt tūristiem istabas ar atsevišķām labierīcībām, būvē brīvdienu mājas, kurās klienti dzīvo atsevišķi no saimniekiem. Pieaugot konkurencei un pieprasījumam, saimnieki veido papildu piedāvājumu - pirtis, izjādes, makšķerēšanu utt. 90. gadu vidū iezīmējas tendence, ka nerentablas lauku saimniecības sāk pārorientēties no tradicionālās lauksaimniecības uz lauku tūrismu vai citiem alternatīvās uzņēmējdarbības veidiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1148777
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register