Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:937643
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Viesnīcu pakalpojumu raksturojums uzņēmējdarbības vidē    7
1.1.  Viesnīcu nozares attīstība    7
1.2.  Viesnīcas pakalpojumu specifika    9
1.3.  Klientu apkalpošanas standarti    13
2.  Klientu apmierinātības raksturojums    16
2.1.  Patērētāju uzvedības ietekmējošie faktori    16
2.2.  Klientu apmierinātības jēdziens    18
2.3.  Klientu apmierinātības vērtēšanas metodes    19
3.  Mogotel un Radison Blu darbības raksturojums    23
3.1.  Radison Blu raksturojums    23
3.2.  Mogotel raksturojums    26
4.  Uzņēmumu “Mogote” un “Radison Blu” viesu apmierinātības salīdzinājums    29
4.1.  Radisson Blu Daugava viesu apmierinātība    29
4.2.  Rixwell Irina Hotel viesu apmierinātība    39
4.3.  Uzņēmumu viesu apmierinātības salīdzinājums    52
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Pieprasījums pēc viesu izmitināšanas uzņēmumu pakalpojumiem ir lielāks nekā šobrīd esošais piedāvājums, tāpēc katru gadu naktsmītņu sektora tirgū ienāk arvien jauni uzņēmumi, kas rada lielāku konkurenci esošajā tirgū un sniedz tūristiem plašākas izvēles iespējas.
2. Klientu apmierinātības novērtēšana nav grūts pasākums. Galu galā, tiek noteikts vai nu patērētājs ir apmierināts ar šo preci vai pakalpojumu vai nav. Ja patērētājs saņem to, ko vēlas, tad viņš ir apmierināts, ja nesaņem, tad ir neapmierināts.
3. Klientu apkalpošanas standarti ir izcilība, reakcijas laiks, pieejamība, piegādes laiks un saistības. Visa veida bizness atgriežas klientam vienā vai otrā veidā, tādēļ ir obligāti, ka uzņēmumi nepārtraukti cenšas uzlabot sniegto pakalpojumu līmeni. Klientu apkalpošanas standarti ir nepārtraukti jāuzrauga un jāiekļauj uzņēmuma stratēģiskajā plānošanā. Balstoties uz sniegtajām atsauksmēm, kā arī laika periodu, viesnīcas nepievērš lielu uzmanību apkalpošanas standartu uzlabošani.
4. Kad klienti izvēlas uzņēmumu, viņi cer, ka tiks pārdoti kvalitatīvi pakalpojumi un produkti. Bet daudzi “Radisson Blu Daugava” viesi bija vīlušies, ka viesnīcas numurs dzīvē neizskatās kā internetā, savukārt “Rixwell Irina Hotel” viesi bija sašutuši par tīrības kvalitāti, kas bija zemā līmenī, un klienti bija cerējuši saņemt ko kvalitatīvāku un labāku.
5. Kā galvenais plus viesu apmierinātībā “Radisson Blu Daugava” bija viesnīcas personāls, ēdināšana un tīrība, bet “Rixwell Irina Hotel” atrašanās vieta.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −17,98 €
Work pack Nr. 1376745
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register