Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725859
 
Evaluation:
Published: 21.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  PĒTĪJUMA TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Vizualizēšana kā mācību metode    8
1.2.  Mācīšanas stili un to veidi    11
1.3.  Uztveres un sensoro sistēmu raksturojums    13
1.4.  Sensorās sistēmas    16
1.4.1.  Reprezentatīvo sistēmu kodi    16
1.4.2.  Skolēnu dominējošās sensorās sistēmas noteikšana    19
1.5.  Mācību metodes, kas attīsta vizualizēšanas prasmes    23
1.5.1.  Izskaidrojoši ilustratīvā metode    24
1.5.2.  Reproduktīvā metode    25
1.5.3.  Produktīvā metode    25
1.6.  Algoritmizācija mācību procesā    27
1.7.  Metodiskie paľēmieni vizualizēšanas prasmju attīstībai    29
1.7.1.  Domu karte    29
1.7.2.  Grafiskie informācijas organizētāji    33
1.7.3.  Prezentācijas    36
1.7.4.  Plakāti    38
1.7.5.  Zīmējumi    40
1.8.  Uzskates līdzekļu izmantošana    41
2.  VIZUALIZĒŠANAS METODISKĀS REKOMENDĀCIJAS    42
2.1.  Vienādojumu grafiskā atrisināšana    42
2.3.  Funkciju pētīšana    55
2.4.  Daudzskaldľu šķēlumu konstruēšana    65
3.  PĒTĪJUMA GAITA UN IEGŪTO REZULTĀTU ANALĪZE    84
3.1.  Pētījumā izmantotā metode    84
3.2.  Pedagoģiskā pētījuma mērķis un saturs    84
3.3.  Pētījuma iegūto rezultātu analīze un interpretācija    85
  SECINĀJUMI    98
  LITERATŪRAS SARAKSTS    99
Extract

SECINĀJUMI
Darbā tika izpētīts, kā vizualizēšanas metoţu pielietojums var palīdzēt skolēniem paaugstināt skolēnu zināšanu, prasmju un iemaľu apgūšanas kvalitāti. Tika izpētīta psiholoģiski-pedagoģiskā un metodiskā literatūra, kas saistīta ar pētījuma problēmu. Tika izpētītas daţādas mācību materiāla vizualizēšanas metodes un izstrādāti stundu konspekti, kuros galvenais akcents tika likts uz skolēna jaunās mācību vielas vizuālo uztveršanu un vizuālās domāšanas attīstību.
Apkopojot maģistra darba rezultātus var secināt:
1. Literatūras avotos ir ļoti maz informācijas par vizualizēšanas metodēm, to attīstību un pielietojumu mācību procesā.
2. Skolēnu prasmi vizualizēt uzdevumu var attīstīt kā jebkuru citu prasmi.
3. Ja skolēniem mērķtiecīgi attīstīt vizualizēšanas prasmes, tad var panākt to, ka skolēni efektīvāk un ātrāk apgūst jauno vielu. Tā kā labi attīstīta vizualizēšanas prasme ļauj brīvi pāriet no viena informācijas sniegšanas veida uz citu.
4. Pētījuma rezultātā ir sagatavoti un novērtēti metodiskie materiāli, kas varētu būt izmantojami skolēnu vizuālizēšanas prasmju attīstībai matemātikas stundās.
5. Eksperti atzinīgi izvērtēja izveidotus stundas konspektus ar mērķtiecīgi izveidotiem uzdevumiem un gatavi izmantot tos savā darbā. Kā arī eksperti atzīmēja, ka autora piedāvātie uzdevumi pilnībā atbilst mācību saturam.
6. Petījuma mērķis tiek sasniegts un tiek noskaidrots, ka matemātisko objektu vizualizēšana var palīdzēt skolēniem izprast matemātiskos jēdzienus un definīcijas, kā arī pētīt, analizēt un risināt uzdevumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1355583
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register