Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:148327
 
Evaluation:
Published: 28.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma mērķi    7
1.1.  Misija, vīzija un uzņēmuma darbības mērķi    7
1.2.  Mārketinga darbības mēŗki    10
2.  Reklāmas būtība, mērķi, uzdevumi, veidi un līdzekļi    15
2.1.  Reklāmas nozīme un tās ietekmējošie faktori    17
2.2.  Reklāmas jēdziens, mērķi un uzdevumi    19
2.3.  Reklāmas veidi, līdzekļi un to klasifikācija    27
2.4.  Reklāmdarbības procesa plānošana un novērtēšana    39
2.5.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    41
3.  Vispārējs „Wrigley Scandinavia AB” un košļājamo gumiju tirgus raksturojums    49
4.  Wrigley Scandinavia AB mērķi un reklāmas pasākumu loma to sasniegšanā    53
4.1.  Wrigley Scandinavia AB mērķu apraksts    53
4.2.  Wrigley Scandinavia AB reklāmas pasākumu vērtējums    55
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotā literatūra    71
Extract

1.1. Misija, vīzija un uzņēmuma darbības mērķi
Misija.
Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis vai mērķi pat tad, ja organizācijas vadītāji nav to formulējuši un apzinājuši. Uzņēmuma misija ir sākuma punkts vadītāju darbības plānošanai, uzņēmuma struktūras un funkciju iedibināšanai.
Uzņēmuma misija ir precīzi izteikts uzņēmuma pastāvēšanas pamatojums. Modernie priekšstati par uzņēmuma misiju balstās uz atziņā, kuras 20.gs. 70.gados izteica Pēters Drakers savos daudzajos rakstos un grāmatās: „Uzņēmumu nenosaka tā vārds, statūti jeb dibināšanas līguma panti. To nosaka darbības misija. Tikai organizācijas misijas un nolūku skaidra definīcija dara iespējami skaidrus reālus biznesa mērķus.” Viņš pirmais identificēja uzņēmuma misiju ar to, ko tā ražo un piegādā, kā arī uzņēmuma darbības mērķi un jēgu.
Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības [3,30].
Vispārīgā formā sastādīts misijas formulējums parasti ietver četrus galvenos aspektus [3,31]:
Organizācijas darbības definīcija;
Organizācijas atšķirīgo prasmju definīcija;
Organizācijas filozofijas un vērtību definīcija;
Organizācijas devums tās ieinteresētajām pusēm.

Vīzija.
Organizācijas vīziju parasti izmanto kā reklāmas saukli, kā lozungu patērētāju piesaistīšanai un savu darbinieku motivēšanai.
Uzņēmuma misijas formulējums ir diezgan gari izklāstīts un to nav viegli atcerēties. Vīzijas formulējums parasti ir ievērojami īsāks, to izmanto, lai klientiem un darbiniekiem darītu zināmus organizācijas attīstības galvenos virzienus. Lai vīzijas formulējums būtu efektīvs, tam jābūt:
Nozīmīgam(tādam, kas vadītāju komandai ir svarīgs);
Zināmam (tas jādara zināms klientiem un darbiniekiem);
Stimulējošam;
Ticamam (balstītamm uz realitāti);
Tēlainam (lai iespiestos atmiņā).
Uzņēmuma vīzijas formulējumam jākļūst par neatvairāmu virzītājspēku, tam jāsaista darbinieku iztēle un jāvirza ties uz kopīgu mērķi[3,38].

Mērķi.
Mērķu noteikšana paredz ne tikai perspektīvo aprēķinu, bet arī objektīvu vides un apstākļu vērtējumu, kurā funkcionēs uzņēmums. Var teikt, ka labi nostādīts mērķis – tā ir puse no uzņēmējdarbības panākumiem.
Lielajām kompānijām mērķu noteikšana nozīmē ne tikai pašas kompānijas attīstības perspektīvu izpēti, bet arī atsevišķu nozaru, nacionālo ekonomiku un pat pasaules saimniecības izpēti. Tieši uz tāda plaša un vispusīga pamata formē savus stratēģiskos mērķus un uzdevumus Wrigley.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register