-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Algebriskās izteiksmes vērtības aprēķināšana
Summaries, Notes for university12
... izdala vingrinājuma „Uzraksti algebrisku izteiksmi” lapiņas. Skolēni ...
View -
Home reading: Computer Algebra Systems & Artificial Intelligence, written by Kostas Zotos.
Summaries, Notes for university1
... ) is transforming Computer Algebra Systems (CAS) and ... tools like Computer Algebra Systems (CAS), enhancing ...
View -
Algebras elementi Imanta Ziedoņa epifānijās un to simboliskais izmantojums
Essays for secondary school3
Trīsstūris Trīsstūrim Ziedonis ir veltījis veselu epifāniju, kur apraksta šīs figūras ideālus un pielietojumu. Trīsstūris un skaitlis trīs ir maģiska un simboliska vienība, ko var ...
View -
Ģeometrijas, algebras, fizikas elementi epifānijās un to simboliskais izmantojums
Summaries, Notes for secondary school5
Fizka, atomi Tā kā molekulas sastāv no atomiem un atoms ir vielas pamatvērtība, tad šajā epifānijā atomi ir cilvēki un molekula – mūsu pasaule. Šeit tiek aprakstīta problēma, ka ...
View -
Specsemināra “Algebra, algoritmu teorija un kriptogrāfija” satura kopsavilkums
Summaries, Notes for university5
1. Daļa – 2. veida AB-kriptosistēmas. Otrā veida (jeb otrā līmeņa) kriptosistēmu atšķirīga pazīme ir šāda: parādās divas ekvivalentas, bet ne vienādas atslēgas K1 un K2 ; citiem ...
View -
Lineārā algebra
Summaries, Notes for secondary school1
Atbilde: Lai saražotu plānoto nedēļas produkciju nepieciešams iegādāties R=( 902 710 584 823 679 711 956 ) 2) Noteikt, kāda ir katra produkta vienas vienības pašizmaksas ...
View -
Algebras, ģeometrijas un fizikas jēdzieni Imanta Ziedoņa epifānijās - citāti
Summaries, Notes for secondary school3
Rīta pavēle Tu nelielies, ka esi iedziļinājies un iedziļināsies vēl dziļāk! Neesi tik pārliecināts! Tu dziļinies pasaulē iekšā un pēkšņi — esi izracies jau otrā pusē laukā! Tu ...
View -
Patstāvīgais darbs par algebriskām daļām
Samples for secondary school1
Uzdevumu atrisināšanas piemēri: 22-v2=(2-v)(2+v) 9-m2=32-m2=(3-m)(3+m) 25a2-36x2=(5a)2- (6x)2=(5a-6x)(5a+6x)
View -
Successful Completion of Algebra I as a High School Graduation Requirement
Essays for secondary school1
... the concept of Algebra I. In the ... a C in Algebra I in order ...
View -
Mājas darba "Lineārā algebra" atrisināšanas paraugs
Samples for university4
Mājas darba daļa, kas nododama papīrformātā 1. uzdevums. Aprēķināt doto determinantu, izmantojot determinatu īpašības 5 2 -1 0 -2 4 0 3 -4 0 -5 2 2 5 3 1 ...
View -
Izglītības sistēma Austrālijā
Presentations for secondary school58
Angļu valoda 9.klase Literatūra Literatūras rakstīšana Lasīt un rakstītprasme Teksti kontekstā Sadarbība ar citiem Tekstu rakstīšana Angļu valoda 10.klase Angļu ...
View -
Datoru uzbūves pamati
Summaries, Notes for university60
Evaluated!Termins „dators” var būt noteikts, kā tehnisko līdzekļu kopums, kuri kalpo diskrēto datu automatizētai apstrādei pēc uzdota algoritma. Algoritms – viens no fundamentāliem ...
View -
Senie uzdevumi matemātikā
Research Papers for secondary school25
12. Divi cilvēki ēda plūmes. Viens saka otram: „Dod man savas 2 plūmes un, tad mums abiem būs vienāds plūmju skaits.” Bet otrs sacīja: „Nē, tu man labāk atdot savas 2 plūmes un, ...
View -
Automātu pusgrupas un modelēšana
Research Papers for university59
... dažas speciālas algebras vai algebriskas sistēmas. Algebriskā pieeja ļauj ... tieši izmantot algebras rezultātus ...
View -
Ciparu ierīces izstrāde uz kombinacionālo loģisko shēmu bāzes
Research Papers for university33
SECINĀJUMI • Izmantojot loģiskās algebras funkcijas (LAF) var ...
View -
Piegādes ķēžu optimizācijas modeļa izstrāde matemātiskās modelēšanas valodā AMPL
Term Papers for university64
TOP 500... visaptveroša un efektīva algebriska valoda, ko pielieto ...
View -
Otrā specializācijas prakse matemātikā
Practice Reports for university15
Secinājumi 1. Plānojot mācību stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt stundas mērķi un stundā veicamos uzdevumus mērķa sasniegšanai. 2. Mācību stundu laikā nepieciešams izmantot ...
View -
Matemātiskās izteiksmes
Summaries, Notes for university5
7. Sastādīt teksta uzdevumus, kam šādas atrisinājuma izteiksmes: a) 12+4*7 Veikalā ieveda ābolus un bumbierus. Āboli vienā kastē bija 12 kg., bet bumbieru 4 kastēs pa 7 kg.. cik ...
View -
Kvadrātvienādojumu risināšanas vēsture
Summaries, Notes for elementary school3
Mihaels Štīfels, vācu matemātiķis, viens no logaritmu izgudrotājiem (dzimis 1487.) Renē Dekarts ( dzimis 1596. gada 31. martā, miris 1650. gada 11. februārī) bija franču filosofs ...
View -
Matemātika mums apkārt
Presentations for elementary school8
Matemātika ir zinātne par reālās pasaules skaitliskajām attiecībām un telpiskajām formām. Cilvēkus, kuru mērķis ir izprast un veicināt tālāku matemātikas attīstību, sauc par ...
View -
Sistēmu modelēšanas konspekts, gatavojoties eksāmenam
Summaries, Notes for university18
38. MatLab un Simulink modelēšanas rīki. Modeļa izveidošanas principi. Modelēšanas līdzekļa MATLAB EXPOraksturojums: Elastīga atklātasistēma, kura ir savietojama ar C un MATLAB ...
View -
Ciparu tehniskās ierīces
Summaries, Notes for university32
Savienošanas / sasaistīšanas veidi: 1. Aprīkojuma savienošana -nepieciešami iezemēti pretestības ceļi gaisa kuģa konstrukcijām ar elektroniskām iekārtām ; 2. Metāla virsmas ...
View -
Matemātika: teorija, vēsture un praktiskais pielietojums mūsdienu sabiedrībā
Essays for secondary school6
Matemātika ir universāla zinātne, kas pēta kvantitatīvās, telpiskās un loģiskās attiecības. Tā ne tikai nodrošina cilvēku ar instrumentiem problēmu risināšanā, bet arī veido ...
View -
Konstruktīvo būvmateriālu eksperimentālās pārbaudes - eksāmena atbildes
Summaries, Notes for university12
Garenspēks (arī aksiālais spēks, ass spēks) - darbojas garenass virzienā liecē spiedē un stiepē. Šķērsspēks (bīdes spēks) - darbojas perpendikulāri garenass virzienam liecē un ...
View -
Sistēmu modelēšanas eksāmena atbildes
Samples for university12
32. Modeļa adekvātuma definīcija un uzdevums. Modelēšanas un programmēšanas kļūdas. Imitācijas modeļa adekvātuma pārbaudes principi un veidi 2,8 lekcija • Modelis- adekvāts ...
View
