Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:181069
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas vispārējais apraksts   
2.  Organizācijas misija, mērķis un stratēģija   
2.1.  Organizācijas misija   
2.2.  Organizācijas mērķi   
1.3.  Organizācijas stratēģija   
3.  Organizatoriskā struktūra   
4.  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze   
4.1.  Organizācijas iekšējā vide   
4.2.  Organizācijas ārējā vide   
4.3.  SVID analīze   
5.  Orgnizācijas darbības plānu sistēma   
6.  Darbinieku motivēšana uzņēmumā   
7.  Organizācijas darbības kontrole   
8.  Vadīšanas stils   
9.  Neformālās grupas   
10.  Organizācijas kultūra   
  Secinājumi   
  Ieteikumi   
Extract

SECINĀJUMI
1. Lai izveidotu uzņēmumu, kurš spētu konkurēt vietējā un ārzemju tirgū, nepieciešama unikālā un oriģināla ideja.
2. Visi organizācijā noteiktie mērķi ir jāpakārto tās misijai
3. Uzņēmumam savi mērķi ir jādefinē konkrēti un skaidri, kā arī tie jāsadala attiecīgi pēc to izpildes laika un termiņiem.
4. Organizācijas stratēģija ir jāizvērtē kārtīgi un jāpieņem saprātīgi lēmumi , lai īstenotu stratēģiju.
5. Pēc funkcionālā principa veidotā organizatoriskā struktūra nodrošina efektīvu kontroli, koordinēšanu, kā arī parādā kā tiek sadalīti pienākumi.
6. Stabila iekšējā un ārējā vide veicina uzņēmuma attīstīšanos un veicina efektīvu uzņēmuma darbību.
7. Plānošana organizācijā palīdz efektīvi izpētīt esošo situāciju un palīdz stratēģisko, taktisko un operatīvo mērķu izpildē.
8. A.Maslova motivēšanas teorija visoptimālāk ļauj izveidot motivēšanas sistēmu SIA „Juicy try”, kas savukārt darbiniekiem liek maksimāli atdot sevi darbam un sajusties novērtētam.
9. SIA „Juicy try” izmantojot statēģisko, operatīvo un organizatorisko kontroli tiks uzraudzīta plānu izpilde un piemēroti nepieviešamie plānu labojumu, lai piemērotos iekšējās un ārējās vides izmaiņām un sasniegtu organizācijas mērķus.
8. Kokteiļbāra darbības pamatā ir demokrātiskais vadīšanas stils.
9. Neformālo grupu veidošana ir liela loma uzņēmumā, jo tās pozitīvi ietekmē kokteiļbāra darbību
10. Organizācijas kultūra – tās ir valdošas pārliecības, vērtības, sociālas normas un lomas relatīvs noturīgs kopums.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1322617
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register