Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:264021
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Extract

Praktiski katrs uzņēmums, pirms sāk savu darbību tajā vai citā jomā, veic tirgus izpētes analīzi. Tas ir nepieciešams, lai labak uzzināt par darbošanas zonu un atmosfēru tas iekšā. Tirgus analizē, palīdz atbildēt uz daudzajiem jautājumiem saistītiem ar nozares darbošanu: par konkurenci, patērētāju vēlmēm un vajadzībām, cenu, apgrozījumu un daudziem citiem faktoriem, kuri ietekmē peļņu šajā zonā.
Tirgus izpētē palīdz izvelēties arī pareizus veidus, ceļus, ka atrisināt problēmas, ka stimulēt pirkšanu un arī, ka veiksmīgi darboties šajā jomā.
Studiju darba mērķis ir izpētīt A/S „DZINTARS” vidu, izanalizēt to ietekmējošos faktorus, noteikt konkurentus un patērētājus, ka arī pozīciju tirgū, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma iespējām.
Studiju darbā risināmie uzdevumi:
A/S „DZINTARS” iekšējās vides raksturojums, darbošanas procesa, resursu un produkcijas apraksts, pamatoties uz literatūru, internetu un periodiskiem izdevumiem, lai precīzāk noteikt produkta konkuretspejīgas priekšrocības.
Makrovides faktoru izpēte un analīze, pamatojoties uz statistikas datiem un internetu.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register