Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:379819
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Vēlmes un vajadzības    3
  Pieprasījums    3
  Mārketinga koncepcija    4
  Ārējā un iekšējā vide    4
  Tekošās situācijas analīze un iespējamās stratēģijas    7
  Mērķtirgus sasniegšana. (Segmenta izvēle. Pozīcijas nostiprināšana tirgū.)    8
  Prece (produkts). Iespējamā klasifikācija    10
  Cenas. Pamatcenas noteikšana. Cenu stratēģijas izvēle un galīgā cena    10
  Mārketinga komunikācijas    11
  Produkta sadale, sadales kanāli    12
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Vēlmes ir cilvēka iekšējā tieksme (cenšanās) pēc kaut kā.[2]
Vajadzības ir vēlmes īpaša forma, kas ir atkarīga no sabiedrības sociālās kultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām. Psiholoģija parāda, ka cilvēkam rodas noteiktas vajadzības, kad viņš izjūt fizioloģisku vai psiholoģisku trūkumu pēc kaut kā. Vajadzības var iedalīt:
• Primārās vajadzības – fizioloģiskās, tās ir iedzimtas ( pēc barības, ūdens, miega utt.)
• Sekundārās vajadzības – kas pēc savas dabas ir psiholoģiskas (pēc veiksmes, cieņas, varas, piederēt kādam utt.) [3]
Zināmais psihologs A. Maslovs izstrādājis plaši izmantoto cilvēka vajadzību piramīdu. Piramīmas pamatnē atrodas fizioloģiskās vajadzības, kuras uz personību izdara vislielāko spiedienu (izsalkums, slāpes, miegs). Nākamās ir vajadzības pēc drošības (patvērums, aizsardzība), pēc tam ir sociālās vajadzības (mīlestība, draudzība, darbs, saskarsme ar citiem cilvēkiem). Tad seko vajadzības pēc cieņas un pašā piramīdas spice ir pašapliecināšanās vajadzības. Jo augstākas vērtības, jo mazāk ir cilvēku, kas tās izprot un uzskata par svarīgām.
SIA ‘’VELO’’ velosipēdu sortimenta politika būs orientēta uz trijām pircēju grupām:
Bērniem, kuru vecāki vēlēsies, lai viņa bērns laiku pavadītu ārpus mājas, svaigā gaisā, sportojot;
Cilvēkiem, kuri nolēmuši pievērsties riteņbraukšanai ne tikai kā aktīvam laika pavadīšanas veidam, bet arī veidam, kā uzlabot veselību un fizisko stāvokli, izskatu;
Tūristiem, kuri nolēmuši apceļot Latviju.
Sniegto pakalpojumu sortimenta politika būs vērsta uz klientiem, kas savā īpašumā vēlēsies iegūt specifiska dizaina velosipēdus, kas atbilst tieši viņu individuālajām vēlmēm un vajadzībām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register